Fostervattenprovet såg helt normalt ut, och det är en liten tjej![]()
Åh vad härligt! Fantastiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaaaaa vad underbart att höra!!!Fostervattenprovet såg helt normalt ut, och det är en liten tjej![]()
Men stort grattis!! Jag blir helt tårögdFostervattenprovet såg helt normalt ut, och det är en liten tjej![]()
Åh, glädjetårar här!! Grattis!Fostervattenprovet såg helt normalt ut, och det är en liten tjej![]()
Så underbart - GRATTISFostervattenprovet såg helt normalt ut, och det är en liten tjej![]()
Men gud, nu vill jag gråtaFostervattenprovet såg helt normalt ut, och det är en liten tjej![]()
Men gud, nu vill jag gråta, betyder det att det är över nu eller är det fler svar ni väntar på?
Vi väntar på ytterligare ett svar från fostervattenprovet, men jag tänker att jag utgår från att det är bra nu.
Tänker våga hoppas på det!![]()
2 veckor kvar till RUL, hur fort går inte tiden?
Är nyfiken på att ta reda på om det är en lillasyster eller lillebror. Vi kollade med minste sonen, och det var ändå en stor överraskning att få se vem de visade upp över skynket. Enda nackdelen var att folk blev sjukt nyfikna när vi sa att vi visste men de fick vänta tills bebisen föds. Samtidigt så känns det inte riktigt bra att ställa frågan nu när det är svårt att se bebisen som det är pga min ärrvävnad![]()
Vi var väldigt nyfikna och ställde frågan efter att undersökningen var klar och vi visste att allt såg bra ut med bebisen. De tittar ju på anatomin där också även om man inte frågar eller vill veta så fråga på![]()
Vi var väldigt nyfikna och ställde frågan efter att undersökningen var klar och vi visste att allt såg bra ut med bebisen. De tittar ju på anatomin där också även om man inte frågar eller vill veta så fråga på![]()
Så var det för oss också första gången..Man kan också råka ut för att få reda på det även om man inte vill. Min kompis var på RUL och det var av både skärmen och bilderna de fick utskrivna liksom ingen som helst tvekan om att det var en pojke de väntade![]()
Lägger också in mig själv även om jag bara låtsastillhör hösten
September
12 - Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne
Oktober
16 - Anna, 38 år, första barnet, Göteborg
24 - Emtherlia, 33 år, andra barnet, Kalmar
27- Bexzor, 36, fjärde barnet, Skaraborg
31 - Sleepan, 33. Första barnet, Göteborg.
November
2 - zassoo, 32 år, andra barnet, Uppland
2 - Busbarro, 33 år, andra barnet, Småland
December
10 - imogen, 36 år, trejde barnet, Uppland