Blä.
Börjar känna mig lite nervös och osugen på dagens RUL...
när är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä.
Börjar känna mig lite nervös och osugen på dagens RUL...
14.30![]()
åh, väntan är typ värst! Men snart är det dags!
Håller alla tummar för att även hon ser det som alla andra ser nu, en liten frisk enJapp. Så himla osugen på att träffa denna läkaren igen bara. Hon kändes så klinsik sist... Hon som gav diagnosen, som de sen säger var "fel".
Eller fel då, men kanske rätt ändå fast att det ändrades.
Lite orolig att hon ska tycka annorlunda.
Förstår att du inte menade någonting mot oss, och alla gör vi olika resor.
Jag må ha liten mage so far, men så har det ju varit massa annat krångel istället liksom.
Fantastiskt!Nu har jag precis tittat på en normalstor, till synes frisk liten unge utan några avvikelser förutom den saknade artären.![]()
Nu har jag precis tittat på en normalstor, till synes frisk liten unge utan några avvikelser förutom den saknade artären.![]()
Nu släpper Västra Götaland på restriktionerna så att ens partner får stanna på BB!![]()
Tänkte på dig när jag hörde nyheten på radion nyss!Nu släpper Västra Götaland på restriktionerna så att ens partner får stanna på BB!![]()
https://www.dn.se/sverige/partnerforbudet-havs-pa-bb-i-vastra-gotalandsregionen/Vill du länka? För jag hittar inte det.
Vore ju toppen om min man får stanna iaf första natten och sköta bebisen istället för att ringa på personalen![]()
Nu släpper Västra Götaland på restriktionerna så att ens partner får stanna på BB!![]()
Dags att köpa en trisslott? Rul och detta på samma dag
Men var skönt för er! Här har partners fått stanna hela tiden så har inte behövt fundera på det, men förstår verkligen att det varit en stress. Och än värre med första barnet!
Ja, fina nyheter.Dock en mormor på dödsbädden så det tar bort den mesta glädjen idag
Så glad att jag hann berätta för henne att hon skulle bli gamlamormor igen![]()
Men åh!Ja det förstår jag verkligen att det tar bort glädjen
Hoppas att hon (eftersom att det är en mormor) fick leva ett långt liv
Och vad skönt att du hann berätta för henne! Min egen mormor dog inte alls långt innan vår son föddes. Nu var hon sjuk länge så det var aldrig "nära" egentligen men det är verkligen en sorg hos mig att hon inte fick uppleva nästa generation (vårt första var första barnbarnsbarnet). Vår dotter är sen döpt efter mormors mamma och jag önskar verkligen att hon hade fått reda på det. Hon hade blivit så glad![]()
Ja, fina nyheter.Dock en mormor på dödsbädden så det tar bort den mesta glädjen idag
Så glad att jag hann berätta för henne att hon skulle bli gamlamormor igen![]()