Just shorts verkar superknepigt att hitta hyfsat snygga och bekväma. Jag letar också och skriver här om jag hittar några bra!
va på RUL idag, pinsamt nog va jag nån minut sen men dom ropade in mig 10 min senare och meddelade att det va en annan barnmorska än planerat, inga problem tänkte jag…. Tills jag märker att hon måste käkat en huggorm till frukost och va så himla ”nu får vi detta överstökat”, hon till och med muttrade surt över att bebisen inte låg stilla utan sa typ ”ja jag får ju jaga henne” med sur röst
Så det där ultraljudet hade jag hellre bytt mot en sovmorgon om jag ska va ärlig.
Och samtidigt så tacksam att vi fick göra ett UL redan i torsdags där sambon va med för där va det kul och mysigt utan stress.
Bebbot är iaf fortsatt frisk och kry men jag blev flyttad till 4/12 så tillhör ju vintertråden nu
Dock vet jag att det är feldaterat då det är snudd på omöjligt pga mens/ÄL/sex osv samt med en pyttebebis i bagaget misstänker jag liksom min BM på MVC att även denna kommer va liten så jag kommer precis som planerat lobba för igångsättning i slutet av november när jag träffar läkaren i augusti vilket BM på MVC stöttat till fullo.
Så jag vägrar helt enkelt lämna tråden![]()
Äsch du är ju inte ens sist i tråden pga annan som vägrar lämna