Sv: Höstmammor 2010
vad tror du det blir för kön?
Det är säkert hicka du känner. Min bebis hickar flera gånger per dag, och det gjorde My också.
KL
Jag är nu i v 36, mår bra och rider fortfarande fast jag lovade mig själv att inte rida efter v 35... har lite dålig pli på mig själv. Det är ju så roligt ju!
Har börjar känna mig lite öm i bäckenet nu om jag legat för länge eller rört på mig för mycket, men det är ändå hanterbart på alla sätt. Svullnar i fötter och händer på kvällarna och är ganska trött kvällstid, men jag har ju inte varit så lydig med några järntabletter, så det är säkert det som påverkar mycket... och så den där lilla underbara vilden jag har att ränna runt med hela dagarna också såklart!
Jag tycker att det känns väldigt dubbelt att det närmar sig så... Jag är givetvis glad för att vi ska få ett barn till, men jag är också lite lätt panikslagen över hur allt ska gå och hur jag ska kunna få den tid jag vill för My. Hon är ju mitt allt just nu, och jag kan liksom inte tänka mig att någon annan liten varelse ska kunna betyda lika mycket och ta en del av "hennes tid"... Jag VET att det löser sig när den lilla är född och att jag antagligen kommer få precis lika starka känslor för den bebisen som jag har för My, men det är så svårt att föreställa sig just nu. Alla runt oss säger att de ska hjälpa oss med My osv, men jag vill inte alls att de ska "ta" henne, JAG vill ju vara med henne ju!! Låter det knäppt?
Vi har knappt något klart för bebisens ankomst, men det ger sig nog. Tänk vilken skillnad, men My var allt färdigt för länge sedan
//JUlia
//Julia
vad tror du det blir för kön?