Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat med att tända värmeljus på kontoret på mornarna. Det är höst- och vintermys för mig![]()
Om du tänker pumpapaj så rekommederar jag att du gör paj med sötpotatis istället. Väldigt lik i smaken, och inte alls besvärligt. Bara att skala, koka och mosa sötpotatisenDet finns fortfarande inte konserver med typ pumpapuré att köpa i Sverige va? Kommer aldrig I mitt liv göra egen men hade gärna köpt och testat att bakar/lagat mat med.
Om du tänker pumpapaj så rekommederar jag att du gör paj med sötpotatis istället. Väldigt lik i smaken, och inte alls besvärligt. Bara att skala, koka och mosa sötpotatisen.
Det finns fortfarande inte konserver med typ pumpapuré att köpa i Sverige va? Kommer aldrig I mitt liv göra egen men hade gärna köpt och testat att bakar/lagat mat med.
Costco hade förra året iaf.Det finns fortfarande inte konserver med typ pumpapuré att köpa i Sverige va? Kommer aldrig I mitt liv göra egen men hade gärna köpt och testat att bakar/lagat mat med.
Costco hade förra året iaf.
Men det är extremt lätt att göra själv.
Hahaha ok då!Jamen juste! Har några vänner som brukar handla där.
Bakning för mig brukar innebära Kungsörnens kakmix därav önskar jag puré på burk om det ska bli av alls att testa![]()
Jag tänkte mysa med en stor kopp te ikväll. Men insåg att min stora kopp gick sönder i vintras. Blev en mindre kopp te iaf, men nu blir en del i höstmyset att leta reda på en ny stor kopp. Vill ha minst fyra dl och nåt mysigt motiv.
Visserligen bara 3,5dl men det är en fjording på den: https://www.nellispresenter.se/kok-2/muggar/hasten-mulle-julmugg-slade
Jag tänkte mysa med en stor kopp te ikväll. Men insåg att min stora kopp gick sönder i vintras. Blev en mindre kopp te iaf, men nu blir en del i höstmyset att leta reda på en ny stor kopp. Vill ha minst fyra dl och nåt mysigt motiv.
Verkligen jättesöt! Men jag har en liknande (med några andra Lena Furberg-hästar på så det är min julmugg. Men just den där stooora tekoppen när man är hurven och behöver värmas inifrån, den måste helt klart införskaffas. Använder en mindre blå nu och det räcker inte.![]()