Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hittade en precis så det löste sig :)

Är det någon som har ett Tennesse Walker sto som jag kan låna för att betäcka och föla? :)

Oh, you! :rofl:

.. Jag som skulle ta det lugnt med hästköpandet. Men jag stör mig på att alla är bebisar. Jag behöver ett avelssto NU. :angel:

Gärna :) Ressar någon tillbaka då, har en drös med araber och har nog dubbla färger av någon, är det nån färg du behöver på dom? :)

Nä ingen speciell färg men gärna nån rolig färg. Vad hette du nu igen? :o
Jag=Samara

Senast ändrad:

Okej ;)

Heter Qamilla :)

Btw går det att byta namn, känns lite dumt att heta Qamilla när man heter Amanda irl :o

Du fick Loulou av mig, inte så rolig färg kanske men en av de finare på araberna, den jag hade med högst gp med tror jag hehe :P

Måste bara säga att jag måste haft en jäkla tur med stoet jag fick låna av dig Linda8142. Blev en skimmel och på TW är det 1% chans :P

Grattis till skimmelfölet! :p

Själv fick jag enhörningsföl på första försöket. Ibland har man tur helt enkelt. :banana:

Ditt nick på howrse xD
Nej usch jag måste lägga mig! (Hur man nu ska kunna sova med världens storm utanför)

KL

Ber om ursäkt för att jag inte har skickat tillbaka lotter till alla som har skickat till mig förresten.
Har varit bortrest i flera omgångar under eventet, och har inte direkt satsat på det.

Wow! Grattis!!

Bluppar för fullt och det går trööööögt att vinna tävlingar!!
Och där blev det underhåll på sidan, undrade varför det inte funkade helt plötsligt...

Är det fler grejer än det med betäckningarna? Vad är det för event? Hur lång tid brukar underhållet ta? Hihi, 20 frågor här :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
400
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
263
· Visningar
18 698
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 240
Senast: Lilla
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
990
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka