Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hmm.. Tror inte jag gillar att jag missade det första målet :crazy: Nu måste jag vänta 24 timmar på att jag ska kunna klicka på hindret, och det klicket ger mig 3 bonusklick.. Med andra ord - jag är fast på hinder nummer tre med 3 av 10 poäng i ett dygn framöver. Skoj! :mad:

Jag gjorde samma misstag :devil: ska vi bilda klubb? :D

kl*

Klicka gärna på mig! Jag har 2 vänklick kvar idag :-)

Va drygt för er som missade första målet, ajajaj :-(

Samma här! :mad:
delknapp
Nästa klick för 1 poäng om: 18 tim 58 min 59 s skojar de eller?! :eek:

En hoppas-vi-hinner-i-kappklubb kanske? :devil:

Behöver någon hjälp med vänklick så är det bara att adda mig som vän. Är oftast uppe till sex-sju på morgonen så jag är väl den udda som inte har en normal tidsrytm :angel:

Det vore nåt. :p

Nu är frågan, ska jag gå upp kl 6 i morgon för att klicka? Såklart har jag börjat jobba nätter nu, efter typ tre veckor tidiga morgnar, när jag kunde ha nytta av uppstigning astidigt. :mad:

Man behöver inte gå upp klockan 6;) Klicket försvinner inte förrän det är tid för nästa, så det klicket du kan klicka vid 6 kan du klicka ända fram tills lite innan 12 om du har 6 timmar emellan som jag. Fast egentligen är väl klicken 04.00 och 10.00? Iaf för mig:)

Åh halleluja, du har räddat min sömn! Jag har tyvärr 15h emellan, hann inte validera målet om kortare tid innan hindret var röjt. :p

Måste man alltså klicka innan en viss tid har gått??

Jellys- vad heter du i spelet??

Hahah såklart är det 04! Bra att jag kan klockan. :p

Jellys, jag lade också till dig. :)

Såg att ni hittade mig, bra! ;) Ser jag er så klickar jag på ert hinder.

Delvis kl.
Nästa klick för 1 poäng om: 6 tim 49 min 16 s - timmarna och minuterna kunde inte gå saktare för mig.. Enda jag har att göra fram till dess är att bluppa men det orkar jag inte :angel:

Ja, och det klicket ligger kvar tills det är dags för nästa klick, men har du inte klickat så försvinner det. Man kan tyvärr inte spara på dem:)

kl

Mål nr. 2: Sälj 3 rovor
Belöning: Klicka på hindret 1 gång var 6 timme

Det verkar inte som om att missa första målet påverkar resten av tidsmålen i alla fall. :)

Jag klickar också så fort jag ser en begäran!

Är det någon som vet hur färger nedärvs? Behöver en ovanlig färg finnas någonstans i generna, eller är det helt slumpmässigt?

Tror att det är helt random. Men man kan använda herapaketet och välja färg själv :-)

Det är slumpmässigt, precis som Lily tror. Om det skulle gå att avla på färg, skulle det krävas för mycket kodning och grejs i spelet så därför går det inte. :)

Har 3 vänklick kvar idag! Klickar på er så fort jag ser er begäran :-)
Jag klickar också direkt jag ser :bump:

Undrar en sak, när jag klickar på begär hjälp för 200 eq så står det "Du har 1 hjälpförfrågning som väntar som inte någon vän besvarat än." Så har det stått sen igår och jag vet att flera vänner klickat åt mig. :confused:

Jag klickar också på alla jag ser! :)

kl
Jag översteg precis 5 000 000 equus på mitt ridcenter! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
411
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
264
· Visningar
18 865
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 358
Senast: pepp
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
992
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka