Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Jag tycker med att eventen i sig är roliga, och då jag inte gärna köper pass så är det ett mycket smidigt sett att får sm-saker :) Gött även med detta eventet att inte behöva lägga lika mycket tid :p Dock så har jag ju varit medlem på howrse i typ två månader, och detta är andra lotteriet på den tiden, och det känns väl lite tajt ;)

*kl*

Håller på att 100bluppa min fina gphingst, ligger just nu på 91,68. Hur får jag upp han till hundra?
Han är 11 år och 4 månader, vunnit 23 tävlingar,fulltränad med över 1000 i färdigheter. Vad behövs mer?

Lite kul är att jag har tjänat 28 000 equus på tre dagar på han genom betäckningar hehe :p

La till dig som vän Cruella!

Har skickat lotter till de som fortfarande kunde ta emot denna omgången. Skickar resten sen :-)

KL

Har länge velat skapa en häst baserad på den (enligt mig) finaste hopphingsten, nämligen Cruising, och nu har jag äntligen gjort slag i saken. :p

cruising_508585b4ddf2b373f9004628.jpg

.. Tyvärr så hade jag velat ha mer gråa prickar på baken, men det kanske är tanken som räknas?

La till dig, ljusdalen heter jag! :D

---
Pride:
Japp han är fetstilad i 4 av hans bästa egenskaper, jag vill ju att han ska bli fullbluppad :)

Senast ändrad:

Om det är Quantiqo 837,54 som du vill fullbluppa, så saknar han fetstilt i snabbhet. De 3 bästa egenskaperna är de 3 största siffrorna: Dressyr, Hoppning och Snabbhet, som gäller för din häst. :)

har lagt till dig Cruella (heter Singer på howrse!) :)

skickar lotter till alla vänner allt eftersom! :)

fast det kan omöjligtvis vara hans tre bästa egenskaper ifall han då inte är hundrabluppad :p

Ces verkar ha sett hingsten ;)

*kl*

Okej nu är jag riktigt sur, hade 12 lotter till senaste dragningen och vad fick jag?!?
40x stjärnor
5 åldrandepoäng
600 equus
100 äpplen

:eek::devil::mad:

aja, dom tycke väl att jag skulle vara nöjd med mitt ymnighetshorn och filotes klapp som jag fick förut :grin:

Ungefär vad jag fått de senaste två dragningarna. Verkar som att dem flesta fick något bra den första dragningen och sen dess har det gått utför. ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
408
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
264
· Visningar
18 836
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
411
· Visningar
9 275
Senast: pepp
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
991
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka