Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker med att eventen i sig är roliga, och då jag inte gärna köper pass så är det ett mycket smidigt sett att får sm-saker Gött även med detta eventet att inte behöva lägga lika mycket tid Dock så har jag ju varit medlem på howrse i typ två månader, och detta är andra lotteriet på den tiden, och det känns väl lite tajt
Håller på att 100bluppa min fina gphingst, ligger just nu på 91,68. Hur får jag upp han till hundra?
Han är 11 år och 4 månader, vunnit 23 tävlingar,fulltränad med över 1000 i färdigheter. Vad behövs mer?
Lite kul är att jag har tjänat 28 000 equus på tre dagar på han genom betäckningar hehe
Om det är Quantiqo 837,54 som du vill fullbluppa, så saknar han fetstilt i snabbhet. De 3 bästa egenskaperna är de 3 största siffrorna: Dressyr, Hoppning och Snabbhet, som gäller för din häst.
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...