Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är på mål 9 och har 48p. Behöver ett sista klick för att klara den, men tror tyvärr att jag har fått maxantalet vänklick för idag redan. Du kan kolla, heter saint__anger på howrse.
Jag har 48 poäng på nr 9, blir klar med den nu kl. 16 Ett bra tips inför framtida sådana här event är att ha vänner i massor:P Då ökar ju sannolikheten för att den man klickar på är sista klicket Jag brukar typ lyckas med det målet direkt.
Är på mål 8/20. Behöver 10 poäng till för att klara den hästen.
Har gett sambon i uppdrag att klicka åt mig nattetid (han sitter uppe sent) och dagtid då jag jobbar
Har exakt samma poäng kvar som du, även jag har sagt åt sambon att försöka komma ihåg klicka åt mig
Dramatik: Jo har en drös med vänner sen något gammalt event, har nästan alltid flera att hjälpa hela tiden så var bara en tidsfråga innan jag fick klart målet antar jag :P
Ta en så dålig häst som möjligt med så lite färdigheter som möjligt. Inackordera den i så dåligt stall som möjligt och vanvårda den lite så att hälsa och moral sjunker lite. Starta den sedan i hopp/fälttävlan som har en insats på 9 equus
Gjorde som du sa, men billigaste som kom upp låg på 11eq. Och nu står de att det inte finns några tävlingar för tillfället, vad beror de på?
Någon som klarat mål 1 på häst 10 och vet vad mål 2 är för nåt och vilken belöning man får?
Det är för att det antagligen är många som försöker klara målet så de tävlingarna tar slut fort. Mål 2 på häst nr. 10 är: Använd ett åldrandepoäng på en 10 år gammal häst. Belöning: att kunna klicka 2 gånger var 3:e timme.