Sv: Howrsetråden, den nionde
Fixade boxar och det nu!
Okej, just nu har jag det öppet iaf
Okej då blir det att handla fler ängar nu då
Har haft samma innan, men ska dela upp det nu, har 42k just nu bara på centret men får spara lite så jag kan köpa större! 
Nae boxar köper jag inte mer förens dom är uppgraderade + har dusch. Får se om jag kanske köper fler pass snart isåfall kan jag använde lite pass till ängar, annars blir det att spara ihop! Väntar med sörparna tills jag har ängarna i ordning, det verkar vettigast håller jag med om.
Ska höja iaf fälttävlan nu tänkte jag, mina hästar ligger lite högre nästan alla på uthållighet så behöver höja för att kunna anmäla egna, samma med galoppen
Funderar på att köpa in nån ny häst sen att ha just för att pusha upp tävlingarna men det får vänta lite just nu.
Myzan87: Ska bara räkna på om jag har råd just nu hehe, men skicka ett pm till Qamilla i spelet så svarar jag dig där
Beckie: Måste se om jag har några hästar att ressa, isåfall kan jag hjälpa
Fixade boxar och det nu!
Okej, just nu har jag det öppet iaf
Okej då blir det att handla fler ängar nu då
Nae boxar köper jag inte mer förens dom är uppgraderade + har dusch. Får se om jag kanske köper fler pass snart isåfall kan jag använde lite pass till ängar, annars blir det att spara ihop! Väntar med sörparna tills jag har ängarna i ordning, det verkar vettigast håller jag med om.
Ska höja iaf fälttävlan nu tänkte jag, mina hästar ligger lite högre nästan alla på uthållighet så behöver höja för att kunna anmäla egna, samma med galoppen
Myzan87: Ska bara räkna på om jag har råd just nu hehe, men skicka ett pm till Qamilla i spelet så svarar jag dig där
Beckie: Måste se om jag har några hästar att ressa, isåfall kan jag hjälpa