Howrsetråden, den nionde

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Nizhoni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 051
  • Visningar Visningar 139 169
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

Var ser man vilka man fått vatten av? Jag såg en sån lista igår men nu hittar jag den inte. :confused:

Du väljer: Hur odlar jag grönsaker? och därefter Visa min historik. Där väljer du vatten och där står det när du fått vatten och av vilka.

kl

Och där slösade jag ca 500.000 eq på två stycken ymnighetshorn - och vad fick jag - inget skoj alls (utom gödningsmedlet då).

Oj! Måste kolla det! :d

Edit: Fanns tre y-horn ute, köpte alla och så hade jag tydligen ett sen tidigare :O

Senast ändrad:

Knapp
Är det ngn som behöver hjälp med starter i deras ridtävlingar säg till så kan jag försöka anmäla om det går..:p

Någon som är online och kan hjälpa mig med passköp? >_< Mitt pegasuskonto går ut vid uppdateringen inatt upptäckte jag just! >_<

KL

Någon som fått nåt skoj med 50-miljoners-UFOna?
Själv fick jag....tadaaa...5000 eq....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
415
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
267
· Visningar
19 238
Senast: Tonto
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 394
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka