Supertack! !Har lagt ut fler gåvor nu till er som önskat (samt ett y-horn till dig @Trott - tänkte inte på att jag kunde ge fler på en gång förra gången)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Supertack! !Har lagt ut fler gåvor nu till er som önskat (samt ett y-horn till dig @Trott - tänkte inte på att jag kunde ge fler på en gång förra gången)
Japp det gjorde jag! Tack för gåvan, blir verkligen jätteglad över generositeten!!Jag har rätt många tror jag, så du kan få av mig, behöver inget i utbyte. Visst var det Marengo du hette? Jag heter Samara, skickar vänförfrågan!![]()
Ja det finns men är ganska annorlunda. De har ändrat en massa saker så det blir dyrare att spela t.ex.finns spelet änn? är det lika som förr? typ 3 år sedan?
Är det någon av er som satsar på att samla hästskor? Jag (O'Hara) är i behov av fyra gratulationer inför dagens utmaningar och vore tacksam om någon ville förbarma sig över mig.
Om behovet finns gratulerar jag självklart tillbaka.![]()
Åh vad ni på Buke är snälla när ni ger bort grejer sådär!!! Medusas blod hade jag velat ha! Och Poseidon-paket hade ju också varit jättekul.. Heter Marengo på Howrse!Jag har slutat spela och kollade idag och insåg att jag har en massa föremål från svarta marknaden som jag inte behöver.
2 x filotes klapp
3 x helios stråle
3 x medusas blod
1 x apollos lyra
7 x pandoras ask
6 x svart orkide
1 x poseidon paket
1 x krösus gåva
1 x hypnos täcke
Säg vad ni vill ha så får ni detHeter Halali i spelet.
Skickade Medusas blod, tyvärr kan man inte göra mer än ett byte under 7 dagarÅh vad ni på Buke är snälla när ni ger bort grejer sådär!!! Medusas blod hade jag velat ha! Och Poseidon-paket hade ju också varit jättekul.. Heter Marengo på Howrse!La till dig som vän!
Jag har slutat spela och kollade idag och insåg att jag har en massa föremål från svarta marknaden som jag inte behöver.
2 x filotes klapp
3 x helios stråle
3 x medusas blod
1 x apollos lyra
7 x pandoras ask
6 x svart orkide
1 x poseidon paket
1 x krösus gåva
1 x hypnos täcke
Säg vad ni vill ha så får ni detHeter Halali i spelet.
Jag vill jättegärna ha Medusas. Supersnällt av dig! Heter Dentaku där också.![]()
Köpte ett horn of plenty för skojs skull så nu har jag ett Bonus Pack ocksåPå internationella så har jag:
1 x philotes' stroke
1 x apollo's lyra
1 x helios ray
1 x medusa's blood
10 x black orchid
9 x pandora's box
2 x achilles heel
2 x croesus fortune
1 x Bonus pack
Heter Winnerbyaninch där så säg vad ni vill ha![]()
Du fick den sista, spelar ändå inte längre så någon annan kan ha mer glädje av sakerna![]()
Taaaack så mycket!!Skickade Medusas blod, tyvärr kan man inte göra mer än ett byte under 7 dagar![]()