Bukefalos 28 år!

Humortråd!

How-To-Learn-Some-Grammar-Rules-In-English-Funny-Picture.jpg
 
En äldre dam kom in till tandläkaren, drog av sig trosorna, och hoppade upp i tandläkarstolen med benen isär. Tandläkaren blev pinsamt röd,men tog det med fattning
-Nu har du kommit fel,sa han med stadig röst.
-Nej det har jag inte, svarade tanten.
-Det var du som satte in löständerna på min man, och då får du ta ut dom också.
 
Och jag fattar inte hur kaninhoppande hästen fått sån genomslagskraft?? Visst, det ser lite roligt ut, men har man löshoppat ca 20 hästar i veckan under några år så ser man liknande ganska ofta liksom :p
 
Och jag fattar inte hur kaninhoppande hästen fått sån genomslagskraft?? Visst, det ser lite roligt ut, men har man löshoppat ca 20 hästar i veckan under några år så ser man liknande ganska ofta liksom :p
Fast jag tycker att det är lika roligt varje gång.

Som avhästad sedan 2006 så ger det fnissiga minnen av vissa av mina gångartsuppfödningar :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft Gestrina som p-piller under många år och det har funkat utmärkt, och jag har ingen mens. Nu är det restat igen och det...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: sweep
·
Tjatter Det är ju halloween så tänkte att det kan vara kul med en tråd med spökhistorier/saker vi inte kan förklara. Kan börja med en...
Svar
4
· Visningar
401
Senast: Mia_R
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 068
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 449
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp