Bukefalos 28 år!

Humortråd!

Att kolla i kommentarsfälten på The Walking Dead's poster på fb är ju bara så kul :bow:
10649566_948511911828334_859626467155957014_n.jpg
 
https://polisen.se/Stockholms_lan/A...-03-17-0917-Kontroll-personfordon-Vallentuna/

2015-03-17 09:17, Kontroll person/fordon, Vallentuna
Mölnbyvägen, Lindsberg

En boende i området larmar polis då man misstänker att det pågår ett inbrott i närheten. Anmälaren följer även efter de misstänkta gärningsmännen när de lämnar platsen i bil.

Flera patruller inklusive hundpatruller rycker ut till platsen. Men när patrullerna anländer framkommer att inget inbrott är begånget. De misstänkta gärningsmännen visar sig i själva verket vara en man och dennes älskarinna som tyckt om varandra ute i skogen i hopp om att få vara ifred.

Organisation
Polisen Stockholms län
 
??

VARFÖR ändras bilden och framförallt texten i pratbubblan när jag svarar???
Och vad är det roliga...
Det var så stor bild så jag tog en mindre.

Hahaha det roliga är att det är en så oväntad situation, men så har jag skruvad humor också så jag fattar om inte alla ser det roliga i det.
 
Det var så stor bild så jag tog en mindre.

Hahaha det roliga är att det är en så oväntad situation, men så har jag skruvad humor också så jag fattar om inte alla ser det roliga i det.
OK. :D
Nä, jag begriper fortfarande inte vad som skulle vara kul. Tycker änglar verkar vara skumma typer, som kan göra lite vad som helst...;)
 
OK. :D
Nä, jag begriper fortfarande inte vad som skulle vara kul. Tycker änglar verkar vara skumma typer, som kan göra lite vad som helst...;)
Ja om du förväntar dig att änglar ska bete sig så är det inte lika roligt, för mig är änglar godhjärtade och allvarliga, seriösa liksom, så det blir kul för mig. :D
 
Jag vet inte riktigt, antagligen att fler kockar gör en sämre soppa. :D eller låttexten till vänster kanske är bra? :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft Gestrina som p-piller under många år och det har funkat utmärkt, och jag har ingen mens. Nu är det restat igen och det...
Svar
1
· Visningar
289
Senast: sweep
·
Tjatter Det är ju halloween så tänkte att det kan vara kul med en tråd med spökhistorier/saker vi inte kan förklara. Kan börja med en...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Mia_R
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 487
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 485
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp