Humortråd!

Den här fattar jag inte. Vad är skämtet? :confused:
Det roliga, eller kanske snarare ironiska, är väl att det krävdes 10 personer för att skriva en sådan enformig låt som "Girls" och endast en för att skriva den betydligt mer djupa och intelligenta "Bohemian Rhapsody". Inte skratt-roligt, men ganska fascinerande och dessutom tycker jag att det säger en hel del om dagens musikindustri jämfört med den för 30-40 år sedan.
 
Det här tycker jag är roligt och lockande till skratt även om det handlar om ett ytterst allvarligt ämne. Tror faktiskt bara att det förstärker hans argument och deras inverkan, och att det därför gynnar debatten i ämnet det handlar om.

 
Det roliga, eller kanske snarare ironiska, är väl att det krävdes 10 personer för att skriva en sådan enformig låt som "Girls" och endast en för att skriva den betydligt mer djupa och intelligenta "Bohemian Rhapsody". Inte skratt-roligt, men ganska fascinerande och dessutom tycker jag att det säger en hel del om dagens musikindustri jämfört med den för 30-40 år sedan.

Plus att Freddie Mercury är ALDRIG fel! :love:
 
:D eller låttexten till vänster kanske är bra? :angel:

is-this-just-fanta-sea.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft Gestrina som p-piller under många år och det har funkat utmärkt, och jag har ingen mens. Nu är det restat igen och det...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: sweep
·
Tjatter Det är ju halloween så tänkte att det kan vara kul med en tråd med spökhistorier/saker vi inte kan förklara. Kan börja med en...
Svar
4
· Visningar
410
Senast: Mia_R
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 768
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 512
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp