Bukefalos 28 år!

Hundägare i Malmö?

giowanna

Trådstartare
Hej!

Håller på att prova mig fram i hundgodisets djungel. Att göra eget då! Så eftersom jag inte har hund (än), så ber jag Er därute om hjälp!

Finns det några hundägare i centrala Malmö som skulle vilja få några smakbitar till sin vovve? Skriv här då! Eller maila till info@busigamysan.se!

www.busigamysan.se
 
Sv: Hundägare i Malmö?

en klassiker är torkad lever. ta en bit rå lever och skär i tärningar. koka tills den är genomkokt. torka i ugn på bakplåtspapper, ca 150 grader i ett par timmar eller tills bitarna är genomtorra. man kan också torka blodpudding/korv, ett tips är att först rulla dem i maizena (eller lägga bitarna + maizena i en plastpåse och skaka runt) så klibbar de inte ihop så mycket.
 
Sv: Hundägare i Malmö?

Jason skulle nog gärna ställa upp fast han äter ALLT så han är nog ingen direkt bra testhund. Han äter vad han kan komma över :D.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 946
Senast: Mkb
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Bee
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 931
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp