Hundarnas dejtingtråd

Nej det var @mandalaki Jag vill ha två stamtavlor så får jag väl ta hundarna på köpet! ;)
Min ena tog en unghöna en gång också som jag faktiskt fick ta ifrån henne. Det gör väl rasen till apporterande fågelhund också? Eller? Sen får jag väl erkänna att kortdreven vad gäller just mina corsos är av typen 50 m. Äsch vad fort den sprang. Jag stannar och tittar efter den. Matte ropar. Matte har godis. Matte bättre än rådjur.
 
image_zpsfojdbbtv.jpeg


Hundkille med dåligt luktsinne sökes till illaluktande löptik.
Du ska vara snäll och glad för det är inte jag.
Du ska uppskatta vildmarkslivet och tjuvjakt utan matte/husse.
Hundbajs är äckligt men hästskit är gott och jag ser helst att vi tycker likadant, för bådas trevnad.
Jag är rödhårig och söker en blek kille som framhäver min färg, allt som är mer färgsprakande än mig går bort. Du ska vara väl införstådd i att allt ditt blir mitt och att allt mitt fortsätter vara mitt.
Husse i 25-35 års åldern är ett stort + men inget krav, bara du har en husse över 20, gärna med skägg.
 
image_zpsfojdbbtv.jpeg


Hundkille med dåligt luktsinne sökes till illaluktande löptik.
Du ska vara snäll och glad för det är inte jag.
Du ska uppskatta vildmarkslivet och tjuvjakt utan matte/husse.
Hundbajs är äckligt men hästskit är gott och jag ser helst att vi tycker likadant, för bådas trevnad.
Jag är rödhårig och söker en blek kille som framhäver min färg, allt som är mer färgsprakande än mig går bort. Du ska vara väl införstådd i att allt ditt blir mitt och att allt mitt fortsätter vara mitt.
Husse i 25-35 års åldern är ett stort + men inget krav, bara du har en husse över 20, gärna med skägg.
Allt stämmer in på Leon, förutom det där med färgen.
77230.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp