Bukefalos 28 år!

Hundbilbälte????

Sv: Hundbilbälte????

Aaaaa! Här är man borta 1dag och det är full halla ballo!!!
Nu är den kliniskt ren, tom, nada, sipp, zero!
Går bra att skicka!
 
Sv: Hundbilbälte????

Ja vad bra att du förstår hur jag menar!
Började bli frustrerad över att ingen gav mig respons!

Det du säger är helt klart viktigt att tänka på.
Vare sig man väljer sele (krocktestad eller inte), bur, grindar etc så bör man vara MEDVETEN om sitt val med eventuelle risker.

Man ser super många som har hunden stående/sittande i sätena. Helt lös. Helst med huvudet utanför.
Jag såg en doberman som satt på det viset, med huvudet utanför. När husse körde om mopeder så sträckte den ut huvudet ännu mer och skällde/högg i luften efter dem....
Är det sant eller är det en mardröm?
 
Sv: Hundbilbälte????

Finns det någon som vet hur man kan ta sig till för att få hem en sådan? Jag har frågat i djuraffären men dom hade haft problem vid beställningen av just allsafe selarna vid ett flertal gånger. Dom provade igen men när jag ringde hade dom inte fått dom denna gången i heller.

Jag provade att både ringa och maila på adressen och numret som står på den här hemsidan http://home.swipnet.se/laimport/hundsele.html och det händer inte ett dugg.

Någon som har köpt allsafe som har något tips på hur jag ska ta mig till. Behöver ju en så snart som är möjligt.
 
Sv: Hundbilbälte????

linafina skrev:
Finns det någon som vet hur man kan ta sig till för att få hem en sådan? Jag har frågat i djuraffären men dom hade haft problem vid beställningen av just allsafe selarna vid ett flertal gånger. Dom provade igen men när jag ringde hade dom inte fått dom denna gången i heller.

Jag provade att både ringa och maila på adressen och numret som står på den här hemsidan http://home.swipnet.se/laimport/hundsele.html och det händer inte ett dugg.

Någon som har köpt allsafe som har något tips på hur jag ska ta mig till. Behöver ju en så snart som är möjligt.

Har PM:at dig nu
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 291
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 795
Senast: Snurrfian
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 120
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
3 062
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp