Bukefalos 28 år!

Hunden har ätit en gummisnodd...

blizz

Trådstartare
Min sexmånaders jaktlabbe hetsåt en gummisnodd, i storlek så att man kan trä den kring handleden, ca fem mm bred. Jag hann knappt blinka så var den borta. Bör jag vara orolig för att den kan fastna någonstans, eller kommer den ut den naturliga vägen? :crazy:
(Hon är givetvis pigg och frisk, annars hade jag ringt vet)
 
Sv: Hunden har ätit en gummisnodd...

Den borde komma ut den naturliga vägen, men håll koll så vovven inte blir dålig på nåt vis.
 
Sv: Hunden har ätit en gummisnodd...

Kondomer kommer ut.

Vi har testat.

Otroligt pinsamt för vi skulle lämna bort hunden just den helgen. Jag ljög ihop något om att hon ätit något ute och jag såg inte vad det var.

Jag ringde vet. och de sa att det inte skadade att peta i hunden sparris. Det slank ned det med.
 
Sv: Hunden har ätit en gummisnodd...

Min hund har ätit upp 2 st "proppar" till min sons pipmuggar... Fattade inte vart de tagit vägen!! De är ganska stora gummi grejer, men ut kom de och jag hade ingen aning om att han stoppat i sig dom!! :crazy:
 
Sv: Hunden har ätit en gummisnodd...

När min hund ätit en del plast, som i plastpåse så fick han sparris o parrafinolja för att underlätta passagen.
 
Sv: Hunden har ätit en gummisnodd...

Ska inte vara någon fara, våran Labrador har ätit det ena efter det andra, men det är "bara" när hon åt sten som hon fick åka till veterinären. (Hon har tack o lov slutat med sten nu). Annars så har hon ätit gummisnoddar, trosor plastpåsar, mm. Vet inte vart hon hittar allt då ALLT ligger på en höjd som hon inte når. :grin:
Går fort när dom får tag på nått.

Lycka till med vovven.
 
Sv: Hunden har ätit en gummisnodd...

delvis KL
Tack för era svar, hörni! Vovven mår prima, jag oroade mig alldeles i onödan. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 083
Senast: Jeffery
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 598
Hundhälsa Min chihuahua och border collie skäller alltid ute när de vill in igen men i tisdags var de ute längre än vad de brukar. jag öppnade...
Svar
14
· Visningar
10 773
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 319
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp