Secret Santa 2021

@Snurrfian haha nu ser jag ju att det är en hund på din bild! Jag har under hela leken trott att det är en shetlandsponny och tänkt "åh, den är ju lik min lilla".. Det fick mig faktiskt att tveka lite när jag skulle gissa, för en av mina slutsatser var att min tomte måste ha hund pga kartongen som klappen kom i :rofl:
😁Det är min Ville vilding, å andra sidan försökte systersonen hävda att han skulle rida på ponnyn och peka på Ville så lite lik en ponny är han allt. 😂 Numera har jag varken hästar eller rider, men under många år var hästar hela mitt liv. :)
 
???

Ursäkta, vad är elakt med mitt svar. Jag svarade för ett par dagar sedan att jag inte har en susning, men att pingvinerna säkert skulle vara nån ledtråd... Och nu försökte jag skoja till det, då jag och några för några år sedan när jag JA, var moderator busade lite och svamlade om "inre surströmming" som var typ inre samvete... som "benjamin syrsa" eller det vanliga korkade svamlet som jag tydligen alltid haft för mig.

Jag kan inte rå för hur jag uttrycker mig. Jag är född sån, vad har du för ursäkt- ungefär.

Jag spelar internetspel och där är jag fullt begriplig med mitt svammel.

om jag på något vis var otrevlig mot Ninnurur och nej, jag har aldrig lärt mig tagga någon - så ber jag om ursäkt på förhand. Jag har inte för vana att vara otrevlig även om jag tydligen på senare år plötsligt har blivit det och ska bli anklagad för det så fort jag försöker skriva något.

Om den som är min tomte på något vis tagit anstöt av mig. Var vänlig kontakta mig privat så skickar jag tillbaka klapparna.
Det är ju lite svårt för andra att fatta ett skämt som är internt.

Men du till nästa gång du ska nämna någon så skriver du bara ett @ framför användarnamnet.
 
Min saltlakrits är snart slut *skäms lite*. Men det var gott. Tack! @glimmertrollet.
Får jag skylla på att jag var tvungen att göra slut på den innan nyår eftersom det är viktväktardags som nyårslöfte? 😇

Glasunderläggen är så fina, maken gillade dem också 😍.
Marmeladen har jag inte smakat än... 😁
 
Min saltlakrits är snart slut *skäms lite*. Men det var gott. Tack! @glimmertrollet.
Får jag skylla på att jag var tvungen att göra slut på den innan nyår eftersom det är viktväktardags som nyårslöfte? 😇

Glasunderläggen är så fina, maken gillade dem också 😍.
Marmeladen har jag inte smakat än... 😁
Åh vad roligt att det snart är slut, då måste det ha smakat bra! Jag äter själv inte lakrits så jag köpte ALLT jag hittade 🙈Tycker att i juletider måste en väga upp allt det salta med massa sött - livsviktigt med en balanserad kost 😉
SÅ kul att du gillade underläggen, jag var jättenervös för att skicka dem 🥰
 
Tåget jag fick står som prydnad i mitt rum, ska hitta bättre plats till den nån gång :up:. Grytlapparna med katterna är perfekt match till allt med katter på i hushållet, sambon kommer bli tokig på alla katter :nailbiting::rofl:
Vad kul 😍
Vad är det för tåg? Är det nåt särskilt eller bara… ett tåg? 😁
/novis
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 840
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 690
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 307
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp