Secret Santa 2021

Fast asså, min minilego horsea är ändå det coolaste denna julen! :D:love:
IMG_20211228_214501.jpg
 
Jag kan ha ätit upp all choklad redan. :p Masken sparar jag till nyårsafton så jag blir lite glowig. :)
Jag öppnade noblesseasken. Sen sa det poff, och så var den slut. Förstår inte aaaalls hur det gick till.
Tack ännu en gång, blev nästan lite tårögd av att det var just noblesse havssalt, finns ju inget godare än det i mitt tycke. Träningstärningarna får dock vänta lite. Kan hända att det blir ett nyårspass 😁
 
Jag öppnade noblesseasken. Sen sa det poff, och så var den slut. Förstår inte aaaalls hur det gick till.
Tack ännu en gång, blev nästan lite tårögd av att det var just noblesse havssalt, finns ju inget godare än det i mitt tycke. Träningstärningarna får dock vänta lite. Kan hända att det blir ett nyårspass 😁
Choklad bara försvinner. Lika konstigt som att kläder som fått hänga i garderoben ett tag krymper. Livets mysterier. :p
 
Jag har smakat på nästan alla teer och dom är riktigt goda. Både Esther, som är extremt kräsen, och Frasse har ätit av godisarna. Lukas är helt galen i tuggpinnarna, men får inte äta för mycket då han lätt går upp i vikt. Så han får njuta längre och bara äta en liten bit i taget. :D Enhörningen får vänta till efter nyår när jag har semester.
 
Jag har druckit ur den fina muggen jag fick. Djuren har fått godiset.
Jag har en sån underbar halsduk från tidigare år som jag är så rädd om.
Massa färger, det gillar jag.
Om jag inte minns helt fel, var det jag (under annat nick) som köpte den till dig. Det måste vara nästan tio år sedan?
Om det stämmer så är jag jätteglad att du uppskattar den så mycket :heart
 
Gick in i den här tråden lite snabbt (inte följt den) då jag ville läsa något lättsamt. Angående sin inre surströmming var det @GotAsecret som pratade en del om det. Men det var flera år sedan och hon hette då Mimmi Kry eller något liknande.

Tänkte inte först kommentera detta eftersom jag inte ens är med i leken men tänkte sedan att det kanske är bra ändå att inflika.
 
Och jag har bytt färg på naglarna till den mörkt vinröda och gillar det skarpt, samt har lyckats gömma min pistagechoklad från resten av familjen och mumsar då och då i hemlighet (annars hade jag ju tvingats dela med mig :angel:). Den är så brutalt god!!!! Barnet bär sitt halsband och tycker det är jättefint :heart
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 831
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 683
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 303
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp