hundkörkort

L

lenizen

JAg har för mig att det var på tal om det skulle införas men blev det något av det? Eller det kanske redan finns? (Det bara slog mig nu apropå ingenting). Jag tycker det skulle behövas...finns alltför många människor som inte bör ha vovve.. Sen om det skulle vara genomförbart i praktiken?
Ingen aning, men det vore väl värt ett försök?
:confused:
 
vore en bra idé att inför det....
varför skulle det inte funka...hoppas att dom inför det...skulle vara hårt bra...sett allt för många hundar lida.... :mad:
 
Finns inte och kommer troligen aldrig att fungera i det praktiska.

Tråkigt men sant.
 
ungefär det jag misstänkte..

raven. Ja. Det är jag. Fortfarande ;p
 
jo men ja kolla aldrig namnet va så inne i diskutioner....du vet hur jag blir ibland :angel:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 958
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 942
Senast: ako
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 617
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp