Bukefalos 28 år!

Hundsportens insamling till Musikhjälpen 2015

Migo

Trådstartare
Är ni med och stödjer? Jag har lagt ut lockbete att jag skänker bort lektionstimmar när mina elever skänker pengar och hittills har vi bidragit med nära 3000:-! Med lite tur når vi 5000:- innan bössorna stänger.

Har ni varit med i årets insamling, kanske fixat nån insamling eller så?
 
Jag har skänkt, skänker varje år. Fattade dock aldrig det där vinst grejsimojsen, så den skippade jag.

Tyvärr dåligt med tid och ork just nu för att bidra på fler sätt än att skänka. Nästa år hoppas jag att man kanske kan planera lite mer i förväg och bidra mer :)
 
Är ni med och stödjer? Jag har lagt ut lockbete att jag skänker bort lektionstimmar när mina elever skänker pengar och hittills har vi bidragit med nära 3000:-! Med lite tur når vi 5000:- innan bössorna stänger.

Har ni varit med i årets insamling, kanske fixat nån insamling eller så?
Vilket fint initiativ av dig! :bow:
Jag har skänkt till bössan, har gjort det varje år sen jag blev med hund! :) Har faktiskt vunnit pris varje gång också, extra skoj även om jag skulle ha skänkt ändå! Däremot har jag inte skänkt för att önska någon låt i år, de har ändå aldrig spelats så då skänkte jag hellre via hundsportens bössa :D
 
Har skänkt pengar men inte gjort något själv sas. Vore kul att anordna nån tävling eller så till förmån för MH kommande år.
 
Jag skänkte via bössan samt att jag var iväg på tävling (ett skojuppletande som Rufus inte gav mycket för :D Han hade aaaaaaldriiiig sett en ruta i hela sitt liv sa han :mad: :angel: ) som anordnades till förmån för musikhjälpen där jag passade på att donera en del. :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund I onsdags kväll började min färd ner mot Tyskland för att få se lite "riktig" hundträning. Vår resa började 21 på kvällen, vi åkte i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 875
Senast: sammi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp