Min roligaste resa.

Sv: Min roligaste resa.

Vilka härliga bilder och vilket bett svartingen har. :love:

var nere i skåne för några veckor sedan och tog hand om massa malinois valpar, 9 veckor och redan då bet de så man fick dra loss dom i nackskinnet. :D IPO ser ju bara så härligt ut, när jag köper en lämplig hund så ska jag börja träna (någon gång i framtiden:angel: ).
 
Sv: Min roligaste resa.

Vilka härliga bilder och vilket bett svartingen har. :love:

var nere i skåne för några veckor sedan och tog hand om massa malinois valpar, 9 veckor och redan då bet de så man fick dra loss dom i nackskinnet. :D IPO ser ju bara så härligt ut, när jag köper en lämplig hund så ska jag börja träna (någon gång i framtiden:angel: ).

Betten är det igentligen det som minst imponerade på mig det är är inte svårt o få såna bett med den viljan och kraften han lägger till. Sen att han har så stor skyddsdrift som han har det var mäktigt o se. Sen en enorm bytesdrift och kampdrift på det gör denna hund till en krigsmaskin.
 
Sv: Min roligaste resa.

gud vilka härliga bilder och vilken härlig hund! förstår att du är nöjd med din resa :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 723
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 904
Senast: Mkb
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp