Min roligaste resa.

Sv: Min roligaste resa.

Men du kan ju på de bilderna som hundarna ha stackel, ändra till små rosa gulliga bomullshalsband eller nåt, gärna med lite strasstenar också :D
 
Sv: Min roligaste resa.

KL

Äsch PIRU!

Släng in lite bilder nu, JAG ska då inte gnälla om jag ser ngt stackel!

Kom igen! :D
 
Sv: Min roligaste resa.

Men du kan ju på de bilderna som hundarna ha stackel, ändra till små rosa gulliga bomullshalsband eller nåt, gärna med lite strasstenar också :D

Det var en bra idé :D
Jag vill också hemskt gärna se bilder.

Vilken fantastisk upplevelse din resa måste ha varit:)
 
Sv: Min roligaste resa.

Det låter som en helt underbar resa, dock jobbigt också under så kort visit ;). Då har du fått känna på en rejäl hund också, du har ju pratat gott om honom innan också så du måste vara riktigt stolt nu.

Nu hoppas jag på bilder för det vore intressant att se :).
 
Sv: Min roligaste resa.

Vårstädar gården!!!? :eek: De var då värst!

Japp, då väntar vi tills i kväll då! :)
 
Sv: Min roligaste resa.

Nu ska ni få se lite bilder iaf från resan.

DSC02164-1.jpg

Skylten på Peters hus

DSC02167.jpg

skylten på deras ortsgrupp , den är skapad 1921 den klubben.

DSC02226.jpg

Detta är en gammal hund som är 9år från Vom Peroh den kennel vi var nere på. Coltan är en riktigt bra hund som gått på världens största skyddshunds tävling Bundessieger prufung.

DSC02171.jpg

Valpar efter Jucan, riktigt trevliga små bollar. 6v gammla o väldigt modiga o framåt.

DSC02173.jpg

Direkt efter maten så skulle dom tugga på värmlänning.
 
Senast ändrad:
Sv: Min roligaste resa.

Träningen med Jucan.

Jucan_bevaka.jpg

Bevakning i värn. Man behöver knappast kommentera hans inställning till mig.

JucanVSThomas.jpg

Lite belastning som inte gav nåt resultat.

Jucan_arm.jpg

Fullt bett och håller ärmen med stor värdighet.

Jucan_arg.jpg

Det är min ärm och testa o ta den.

Jucan_arg2.jpg

Ja detta är är Mr Jucan
 
Sv: Min roligaste resa.

DSC02245.jpg

Uppställd och klar för flykt.

DSC02249.jpg

Ja det är lika tungt som det ser ut.
 
Sv: Min roligaste resa.

DSC02257.jpg

Korta skick för kommande modprov på tävling ca 10m nu på tävling 50m vill se den figurant som tar han i den farten.

jucan_bita-1.jpg

Mmm tassen var mjuk o len iaf.
 
Sv: Min roligaste resa.

Du hade nog en jätte trevlig och lärorik resa själv fick jag ta hand om tre hundar;) ... Men det gör inge jag lärde dom alla hyss jag kan :rofl:
 
Sv: Min roligaste resa.

Du hade nog en jätte trevlig och lärorik resa själv fick jag ta hand om tre hundar;) ... Men det gör inge jag lärde dom alla hyss jag kan :rofl:

Jo jag såg det när man kom hem och du satt dig på trappen med kaffekoppen Jääkäri kom som skjuten ur en kanon o skulle smaka det var nästan större dragning på kaffet än skyddsärmen.

Sen Kan man ju inte för neka heller att dom 2 gillar dig skarpt;)
 
Sv: Min roligaste resa.

Å jag gillar dom,vi har trevligt ihop. som du vet när katten e borta dansar råttorna på bordet
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 725
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 904
Senast: Mkb
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp