JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ja, precis som rubriken lyder: har ni några tips på bra hundtidningar?
Förslag mottages tacksamt
Sv: Hundtidning?
Beror ju lite på vad man är intresserad av.. Är det utställningar så tycker jag såklart Hundsport.
För inspiration till träning osv är Canis jättebra
"Mataffärs-tidningarna" Vovve, Hundliv, vad de nu heter tycker jag är jättetråkiga. Men gillar man hundkläder och prylar är de nog roliga.
Tack för tipsen
Jag är snarast intresserad av inspiration till träning, aktiveringstips och dylikt.
Då tycker jag absolut du ska titta närmare på Canis, speciellt om du är intresserad av klickerträning.
Ja, men det låter ju perfekt! En klicker är nämligen redan inhandlad, väntar bara på hunden nu
Ska definitivt ta mig en titt på Canis. Tack!
Övr. Hund
Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Övr. Hund
Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för...
2
3
Övr. Hund
Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad...
2
3
Fritid
Som rubriken lyder. :D
Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några...
Småbarn, vitaminer, kosttillskott?
Småbarn Både vi vuxna och barnen över 3 år äter multivitamin här hemma. Tanken är varje dag men det blir ju som det blir.
Det ska räcka att...
Manji
Alldeles nyss
Svar: 5
Visningar: 73
Barn
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Absolut kan det se annorlunda ut. Men i Sverige är det vanligast att vara anställd om man är veterinär.
Konsult är det många...
Malibu_Stacy
1 minut sedan
GVFÖ 2025
Kultur Jag håller inte med. Vem har inte negativa erfarenheter med sig? Flera av de andra deltagarna berättar ju också om tidigare erfarenheter...
Rumpnissen
3 minuter sedan
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår valp började kräkas en gång per natt i några nätter, när jag googlade såg jag att det kunde vara att han fick för lite mat. Så ökade...
ponnymother
18 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 209
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Så är det väl i princip alla trådar och folk menar bara väl för det mesta :)
Nota
22 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 4 851
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår kom det upp ett facebookminne om Tas som jag hade för några år sedan. Att hundarna grävde hål och gömde grejer var ju inte...
Migo
30 minuter sedan
Svar: 1 354
Visningar: 82 684
Hund