Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hunting - var hittar man tävlingar?

G

Gisburne

Ja, som rubriken säger, var hittar man tävlingarna? Hästivalen i Gävle, om den fortfarande genomförs, har den fortfarande Huntingklasser? Någon som vet något annat ställe där man kan tävla Hunting?

Gärna en briefing om reglerna också, minns inte så noga! :)

Sv: Hunting - var hittar man tävlingar?

Baståsen ska ha hunting i sommar, kommer dock inte ihåg när. Sen hade ju Strömsholm en huntingklass förra helgen så det finns ju lite olika iaf.

Gå in på förbundets hemsida och där under tävlingstermin och fälttävlan där läggs propositionerna för hunting ut.
I örebro ska det också vara hunting, dom brukar ha några hunting per år.

G

Gisburne

Okej! Jag var inne på förbundets hemsida förut och letade, sökte på "hunting" och fick upp 2 artiklar, men det stod i princip bara "den och den vann i huntingklass på Strömsholm" och sen inget mer... :smirk:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5527 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 488
  • Artikel
Dagbok Har sysslat med hästar i över 30 år och varit en riktig hästnörd större delen av dem. Hade ett uppehåll efter gymnasiet på 6 år och...
Svar
12
· Visningar
592
Hoppning Hej! Jag är en 14-årig tjej som har ridit nästan hela livet och haft egna ponnyer och tävlat upp till LB. Nu har jag två c-ponnyer, en...
Svar
4
· Visningar
573
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• hundvattenflaska
  • Ledsen hund

Hästrelaterat

Omröstningar