• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare hannie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 177
Sv: hunting

B & C ponny måste rida 70.

D & Stor kan välja på 70 eller 90, men man får inte rida båda på en o samma tävling, så som man brukar göra på hopptävling.

:idea: tackar för svaren :bow: :bow:

vill prova hunting..."slippa" dressyren :d nej men dressyr e rolit men de e bara att min ponny springer me huvvet i vädret ibland... :angel:

Hunting. Verkar pefekt. Tack för en bra idé. Hoppas fler nappar på det. Ses vi i Sthlm?
Hälsar tanten med ponny, grönt fltkort men ingen dressyrsadel.

ricktig hunting får man nu mera i Frankrike. Fast i storbritaninen kan man forsatt vara med på dragehunt. D é roligare enn va ni kallar Hunting i sverige. man borde starta med dragehunt, tror ingen vill godta att jackt på räv med 30 hounds och 80 hästa.... dragehunt följer man ett utlagd spår. det gjör också att ridningen é snabbare. draghunt sesongen startar i slutet av oktober och vara tills aplill maj.

De é hjätte kul :cool:

Baståsen i Västmanland - men anmälningstiden gick ut igår...

http://www2.ridsport.se/vastmanland/files/{9AC1FE64-2D68-4A22-948F-A3FFB334123F}.doc

Jag ska rida en hunting på 70cm i Baståsen (Karlstad) med min unghäst den 2 juni, blir hans första hopp/terrängtävlings så det är ju toppen att börja med!

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 713
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dagens sista hoppklass, Falsterbo Hunting presented by Vellinge kommun drog som alltid fullsatta läktare och maximalt med åskådare utmed...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: Gunnar
·
Dressyr Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
Svar
2
· Visningar
153
Senast: Fiorano
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 589
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka