Hur bäst använda skotork?

Jag har skotork med slangar som jag älskar! Jag har tidigare använt den extremt mkt. Men nu använder jag den knappt alls med dagens el-priser. Den drar mkt ström.
 
Jag har skotork med slangar som jag älskar! Jag har tidigare använt den extremt mkt. Men nu använder jag den knappt alls med dagens el-priser. Den drar mkt ström.
Jo, hade det bara varit för egen del hade jag aldrig skaffat skotork. Men pga barfotabootsen - som jag förhoppningsvis bara kommer att behöva torka en kortare tid - så känns den tyvärr som lite av en nödvändighet.... :( De jag har sett är på 350 w, så visst blir det en del förbrukning om man använder dem mycket!
 
Jo, hade det bara varit för egen del hade jag aldrig skaffat skotork. Men pga barfotabootsen - som jag förhoppningsvis bara kommer att behöva torka en kortare tid - så känns den tyvärr som lite av en nödvändighet.... :( De jag har sett är på 350 w, så visst blir det en del förbrukning om man använder dem mycket!
Ja, det förstår jag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 295
Senast: Calmiche
·
Hästvård Önskar få lite hjälp och tips,och gärna olika synvinklar på det hela... Hästen,en 18-årig varmblodsvalack,gammal travare,köptes av...
2
Svar
24
· Visningar
5 756
Senast: Boj
·
Övr. Hund 1. Töm badrummet på allt som inte tål att dränkas 2. Lägg i ett fåfängt hopp i en antihalkmatta i badkaret 3. Locka på hunden...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 525
Senast: Calazirya
·
Övr. Katt Denna artikel publicerades för en tid sedan i Sveraks medlemstidning "Våra katter" Jag tycker den är så klockren och träffande...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp