Hur betala faktura när den inte kommer på utsatt tid?

Hyra skall betalas sista vardagen månaden före.

Om man har bevis på att man har betalat så kan man inte förlora kontraktet p.g.a. det.

Om man har autogiro då och hv drar hyran för sent? Det har hänt mig ett par gånger, senast detta månadsskifte, kollade och det stod 2 januari som betalningsdag...
 
Om man har autogiro då och hv drar hyran för sent? Det har hänt mig ett par gånger, senast detta månadsskifte, kollade och det stod 2 januari som betalningsdag...
Ingen aning.
Jag vet inte riktigt hur autogiro fungerar för jag använder inte det.

*Psykologiskt, jag kan inte hålla reda på min min ekonomi i huvudet om jag inre kör räkningarna för hand.*
 
Hon svarade iaf och tydligen var det hennes man som skötte ekonomin och han har heltidsjobb långt bort så kanske därav segheten. Det gick iaf bra att jag satte in med hästens namn som referens så nu är det betalt o löst. Men irriterade ändå men dålig kommunikation från hennes sida..
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
773
Senast: Ketrawzc
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
916
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 470
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp