Bukefalos 28 år!

Hur börja skilja sig med småbarn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde kvinnofridslinjen och fick råd.


Allt känns så surrealistiskt! Hur är det här mitt liv?!
Att hon tipsar om att ringa socialjouren och få boende 💔😭 att inte åka hem och inte svara när har ringer... Att höra att det han gör är våld... Jag tror jag bryter ihop
Låter klokt. Socialjouren kan hjälpa till med både tillfälligt och skyddat boende. På det du skrivit här låter det som att ett tillfälligt boende är det du och barnen behöver nu, på ett ställe där du kan känna dig trygg.

Har du kollat din telefon så att han inte har lagt in något som kan visa honom var du befinner dig?
Har ni ett gemensamt konto som du använder och som kan visa honom var du handlar?
 
Ringde kvinnofridslinjen och fick råd.


Allt känns så surrealistiskt! Hur är det här mitt liv?!
Att hon tipsar om att ringa socialjouren och få boende 💔😭 att inte åka hem och inte svara när har ringer... Att höra att det han gör är våld... Jag tror jag bryter ihop
Så starkt gjort av dig♥️
Har verkligen varit orolig för dig, vet av egen erfarenhet (tyvärr) att det psykiska våldet ofta eskalerar och övergår till att bli fysiskt.
Känns skönt att du tagit steget, och att du söker hjälp och kunskap.
Tro mig, livet kommer att bli så mycket bättre 💝
 
Ringde kvinnofridslinjen och fick råd.


Allt känns så surrealistiskt! Hur är det här mitt liv?!
Att hon tipsar om att ringa socialjouren och få boende 💔😭 att inte åka hem och inte svara när har ringer... Att höra att det han gör är våld... Jag tror jag bryter ihop

Ja det är psykiskt våld och ja det är ditt liv just nu men du klarar detta. Bryt ihop och kom igen. Du har dina barn att ta hand om nu och ingen kraft är större än kärleken. Tillsammans fixar ni detta. Det här är en vägbubbla i ditt liv och det kommer bli bättre om du bara tar dig ur. Låt andra hjälpa dig när de erbjuder sig. @Görel har gett riktigt bra tips för att se till att han inte kan hålla koll på var du befinner dig.
 
För allt för honom var slut nu. Pengar,boende allt! Hela hans framtid. Jag sa att det inte var sant. För att han är en bra pappa och barnen älskar honom.

Då sa han att han aldrig ville ha dom, att det var för att Jag ville det och att jag hade sagt att våra liv skulle bli bättre då. Att han bara kan se dom nu och att de förstört hans liv, och att på grund av dom kommer han vara fast vid mig föralltid .

Tack och lov kom vår dotter kissnödig från sin kompis och klockan var dags att åka. Vi är där nu. Hon vet allt.

Jag är helt i chock
Så. Jävla. Moget.

:banghead::banghead::banghead:

Ta dig därifrån!
 
Hämtade grejer till mig och barnen.

Han sa att hur hade jag tänkt med huset. Inte alls va? För vem skulle ha råd att ha det? Jag sa att vi får väll gå till banken och se över det. (Sa inte att de sa att jag klarar det med deras kalkyler).


Han sa att han hade sagt så länge att han inte ville ha barn just pga det här. Att det var en risk han inte ville ta. Men jag hade ju tjatat i fyra år, och var vi med facit i hand.

Jag är en egoist. Och han hoppas att jag skulle leva med dåligt samvete och med sonen förkrossade hjärta
 
Hämtade grejer till mig och barnen.

Han sa att hur hade jag tänkt med huset. Inte alls va? För vem skulle ha råd att ha det? Jag sa att vi får väll gå till banken och se över det. (Sa inte att de sa att jag klarar det med deras kalkyler).


Han sa att han hade sagt så länge att han inte ville ha barn just pga det här. Att det var en risk han inte ville ta. Men jag hade ju tjatat i fyra år, och var vi med facit i hand.

Jag är en egoist. Och han hoppas att jag skulle leva med dåligt samvete och med sonen förkrossade hjärta
Ta hand om dig och försök skaka av dig dumheterna han säger. Han säger det bara för att skada dig inte av någon annan anledning så försök radera ut det ur ditt huvud och ha en bra påsk tillsammans med dina barn och andra bra människor.
 
Hämtade grejer till mig och barnen.

Han sa att hur hade jag tänkt med huset. Inte alls va? För vem skulle ha råd att ha det? Jag sa att vi får väll gå till banken och se över det. (Sa inte att de sa att jag klarar det med deras kalkyler).


Han sa att han hade sagt så länge att han inte ville ha barn just pga det här. Att det var en risk han inte ville ta. Men jag hade ju tjatat i fyra år, och var vi med facit i hand.

Jag är en egoist. Och han hoppas att jag skulle leva med dåligt samvete och med sonen förkrossade hjärta

Han beter sig som en egoistisk barnrumpa! Lyssna inte på det omogna tramset 😤
 
Hämtade grejer till mig och barnen.

Han sa att hur hade jag tänkt med huset. Inte alls va? För vem skulle ha råd att ha det? Jag sa att vi får väll gå till banken och se över det. (Sa inte att de sa att jag klarar det med deras kalkyler).


Han sa att han hade sagt så länge att han inte ville ha barn just pga det här. Att det var en risk han inte ville ta. Men jag hade ju tjatat i fyra år, och var vi med facit i hand.

Jag är en egoist. Och han hoppas att jag skulle leva med dåligt samvete och med sonen förkrossade hjärta
Du gör rätt.

Var beredd på att han kan böna och be för att i nästa stund hota.
Svara varken på samtal eller meddelande.

Du klarar detta.
 
Hämtade grejer till mig och barnen.

Han sa att hur hade jag tänkt med huset. Inte alls va? För vem skulle ha råd att ha det? Jag sa att vi får väll gå till banken och se över det. (Sa inte att de sa att jag klarar det med deras kalkyler).


Han sa att han hade sagt så länge att han inte ville ha barn just pga det här. Att det var en risk han inte ville ta. Men jag hade ju tjatat i fyra år, och var vi med facit i hand.

Jag är en egoist. Och han hoppas att jag skulle leva med dåligt samvete och med sonen förkrossade hjärta
Som sagt, han vet att du är stark. Därför använder han era barn som en billig poäng just nu(Så. Jävla. Lågt. :rage:) för att du ska vekna. Din son kommer må bra, för är det så här hans pappa ser på sina barn så mår de bättre utan honom. Du är fantastisk som tog det här steget för dig och dina barn. Det kommer gå bra, det tar bara lite tid. :heart
 
Hämtade grejer till mig och barnen.

Han sa att hur hade jag tänkt med huset. Inte alls va? För vem skulle ha råd att ha det? Jag sa att vi får väll gå till banken och se över det. (Sa inte att de sa att jag klarar det med deras kalkyler).


Han sa att han hade sagt så länge att han inte ville ha barn just pga det här. Att det var en risk han inte ville ta. Men jag hade ju tjatat i fyra år, och var vi med facit i hand.

Jag är en egoist. Och han hoppas att jag skulle leva med dåligt samvete och med sonen förkrossade hjärta
Herregud. NI har barn. Gemensamma barn.
Han verkar inte ha speciellt varma känslor för dem om han kan kläcks ur dig sånt där

Vilken jäkla skitstövel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 256
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 950
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 362
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp