Hur bor vi?

Jag bor i ett helt vanligt radhus. När jag vid visningen klev in kändes det direkt att jag ville ha det :D
I förlängningen drömmer jag om villa men som ensamstående förälder med heltidsjobb och två hästar är det här lagom mycket arbete :)

Framsidan:
IMG_20210609_130659.jpg
 
Vad fint ni alla bor :)!
Jag skulle vilja se en herrgård, gärna ljusgul om någon bor så?
Själv bor jag i ett vanligt rött med vita knutar från 30-talet. Precis lagom stort för någon som mig som gillar att sprida ut saker 😅😂
Får se om jag vågar lägga in någon bild kanske
Grannarna bortanför en åker och bäck bor så :p. Säteri med ett gult hus som huvudbyggnad med två röda hus till nuförtiden. Tyckte det var finare som det var; ett gult och lägenheterna var grönt meeen är väl bara för det alltid sett ut så som jag inte tyckte om förändringen :p.
 
Finns det nån bra site som säljer landskapsflaggor?
Söker Skåne och Dalarna, för att förvirra Upplänningarna.
Vi har en österlen-vimpel. Säljs överallt här nere. Det säljs en del skånematerial också såklart men roligt att det känns som om det är "vi" nedflyttade Sthlmare som är mest Österlen-patrioter när det kommer till flaggor haha.
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
767
Senast: Fetaost
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 741
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
624
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 815
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp