Jag har aldrig sett någon östgötsk flagga i verkligheten.Det känns dessutom inte så östgötskt att ha östgötsk flagga. Måste vara ovanligt här![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig sett någon östgötsk flagga i verkligheten.Det känns dessutom inte så östgötskt att ha östgötsk flagga. Måste vara ovanligt här![]()
Själv är jag östgöte av födsel och ohejdad vana.Jag vet men varken mamma eller pappa har ju östgötskt ursprung![]()
Flaggspel! Eller en massa vimplar .Nu är du bara kinkig! Vad ska jag flagga om vi ska vara sådana, mamma östgöte, pappa inflyttad kanadick till värmland,jag född i västergötland ,ungdomsuppväxt i skåne ?![]()
![]()
Åh! Så vill ju jag bo!![]()
Vilket häftigt hus!Jag hyrde till nyligen detta lilla hus
Visa bifogad fil 71408
Fullkomligt älskade hur det såg ut på utsidan, föll pladask när jag såg dethiskeligt dyr hyra dock tyvärr.
Jag är sjukt nöjd. Det var många som protesterade och trodde det skulle bli eländigt.Fasaden är riktigt snygg![]()
Vad fint ni alla bor!
Jag skulle vilja se en herrgård, gärna ljusgul om någon bor så?
Själv bor jag i ett vanligt rött med vita knutar från 30-talet. Precis lagom stort för någon som mig som gillar att sprida ut saker
Får se om jag vågar lägga in någon bild kanske
Er fastighet är otroligt vacker, jag har blivit lite tagen av fastigheten och omgivningarna varje gång!Huvudhuset på vår fastighet är ett ljusgult, herrgårdsliknande hus, men jag tror inte att resterande som bor här skulle bli så glada över att få det publicerat
Jag bor i ett gult hus, byggt 1917. Lagom stort för mig och mina fyra hundar, men tyvärr otroligt opraktisk planlösning för dito nämnda djur. Det bästa med mitt hus är hundhuset, som är i en förlängd del av garaget![]()
Er fastighet är otroligt vacker, jag har blivit lite tagen av fastigheten och omgivningarna varje gång!
Håller med! Framförallt de små runda stenhusenEr fastighet är otroligt vacker, jag har blivit lite tagen av fastigheten och omgivningarna varje gång!
Eftersom vi har skog på ena sidan (kantareller, blåbär och lingon på tomten) så saknar jag inte trädgård. Vi odlar i pallkragar.
Kvällsbild
Visa bifogad fil 71421
Tyvärr inget roligare än ett fd garage om jag minns korrektVilket häftigt hus!
Det måste finnas en historia bakom det. Vad har det varit ursprungligen?
Well, min uppväxtmiljö vinner inte heller några priser direkt![]()
![]()
Vi uppskattar ju att resa, både i och utanför landet och gillar att dra iväg oförhappandes på MC, till vänner eller liknande så gräsklippning och trädgårdstvång vill vi inte ha. Jag jobbar dessutom varannan helg så mina lediga helger VÄGRAR jag allt som rör hushåll. Däremot vill vi ha friheten med hus och utomhusytorna. Så detta är perfektJag pratade med mamma häromdagen om hur vi ville bo i framtiden, jag nämnde då ett attefallshus (efter ha bott i stugan så kände jag att det var rätt skönt att bo avskilt) men jag vill absolut inte ha en trädgård som jag måste underhålla (gräsklippning). Då nämnde jag altan överallt istället och min mamma ville isåfall gärna bo på klippor och sånt. Så din bild dök upp bara dagen efter samtalet och var ju en perfekt kombination
Synd bara att det är andra sidan av Sverige![]()