Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ungarna har stoppat gröna kritor i den, det upptäcktes idag när vi skulle göra te.
Blev en massa gröna prickar i det
Det sitter en massa kvar i kokaren, har försökt diska den men det släpper inte.
Hur får vi bort det? Går det öhvt?
I stallet brukar vi värma glögg i vattenkokaren (vid juletid) och den blir alltid så ren och fin och blank. Så det kan ju vara nåt att testa? Koka nånting annat än bara vatten det brukar ju stå i instruktionen att man inte ska koka annat än vatten, men om din ändå är "förstörd" om du inte får den ren så kan det ju knappast bli värre.
Inget direkt bra tips, men hur mkt kostar en vattenkokare? Köpa ny kasnke är smidiagre/snabbare och kostar mindre tålamod?
Men håller med CK, kul med barn.
Har du kasnke tom en bild på spektaklet vore det kul
Haha!
Jag säger också citronsyra och vatten. Plättlätt och billigt
busigdemon - inget vidare bra tips, nej.
Men för att svara på frågan om vad en vattenkokare kostar så kan du kanske komma undan med 99:- på rusta/Öb el. Liknande + ev resekostnad.
En påse citronsyra finns på de flesta matbutikerna för ca 10-15:- och de räcker för flera gånger. ..
Använder till både kaffebryggare, vattenkokare och Tassimon
Kropp & Själ
Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras Ja jag har sett och hört det där med rädslor med.. mest nu efter jag köpte min.
Men som valp var han inte alls som en terrier. Han var...