Hur får jag den normal igen?

horselove

Trådstartare
Jag har på min dator lyckats göra så att jag inte kan göra .,- ' och säkert massa annat, och det blir små bokstäver när capslock är "på"..

Det här är bara de problem jag upptäckte innan jag fick utbrott och tänkte försöka mig på en omstart av datorn eftersom det funkat förrut när jag gjort så det blivit nån korkad inställning någonstans.

Mycket korkat då det inte funkade och nu får jag inte till lösenordet rätt heller, så nu kan jag inte logga in på min dator förrän ni underbara bukare har hjälpt mig. Hur ska jag göra får att få tangentbordet i normalt läge s.a.s. igen?

Sv: Hur får jag den normal igen?

Pilla loss/rengör shift-tangenten som fastnat. (Alternativt stäng av Tröga Tangenter under hjälpmedel. Bör finnas en knapp för sådana alternativ på inloggningsskärmen.)

Hjälpmedel-knappen finns, men det händer ingenting när jag trycker på den! och tangentbordet är städat. inga andra sätt?

nu har jag på nåt konstigt sätt lyckats logga in på datorn igen; men när jag kommer in så är alla problem kvar:: vilka rutor ska vara ikryssade på Gör tangentbordet mer lättanvänt?

Problemet löste sig självt efter en natts vila! :bump: Tack för hjälpen, Stalker!:bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
793
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Min dator kommer inte riktigt helt överens med mitt internet. Många gånger när jag slår i gång datorn så loggar den in på nätet just som...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: Enya
·
IT & mobiler 1. Vår dotter har lyckats ställa om något på datorn med sina små klåfingrar. Varje gång jag öppnar en ny flik i IE så kommer...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Celija
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka