Hur får jag igång spelet?

astronaut

Trådstartare
Jag hittade mitt Backpacker spel och blev enormt sugen på att spela, då det var länge sedan jag spelade det. Jag lyckades genomföra installationen och tänkte börja spela.
Jag tryckte på "Ny resenär" och fick upp denna ruta:

3bm9hglai0z4.JPG

Jag tryckte även på "Meny" och fick upp samma ruta, väljer jag "Continue" så kommer jag till startsidan på datorn (ej spelet) trycker jag på "Quit" så hamnar jag på samma ställe.

Någon som kan ha någon aning om vad som är fel eller klarar vår dator helt enkelt inte av det?

Sv: Hur får jag igång spelet?

oh, det spelet har jag varit sugen på länge nu.

har tyvärr inga tips på ditt problem dock..

Sv: Hur får jag igång spelet?

Tänkte bara säga att jag ominstallerade och gjorde något jag inte gjorde installationen innan och sedan funkade det.

Liknande trådar

IT & mobiler I need help! Jag har av någon skum anledning fått ner en sökmotor till datorn. Använder Chrome som webbläsare. Jag undrar helt enkelt...
Svar
18
· Visningar
2 308
Senast: marytwice
·
IT & mobiler Fick ett sug att spela my horse and me så tänkte installera. Men det går inte. Skivan är orginal; inte nedladdad eller liknande. Har...
Svar
1
· Visningar
1 344
Senast: Rhyryn
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så... 2
Svar
31
· Visningar
5 062
IT & mobiler Fick igår meddelande från Windows update att där var nya uppdateringar hämtade dessa och det var bland annat nya explorer 7...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur