Perfekt, det gör oss alla glada!
Då gör vi så här gott folk: ni som vill bidra pm:ar mig och så får ni mitt swishnummer. Jag ordnar presentkort till ts för summan, och ser till att det kommer fram.
Givetvis är jag med och swishar @Jen80
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt, det gör oss alla glada!
Då gör vi så här gott folk: ni som vill bidra pm:ar mig och så får ni mitt swishnummer. Jag ordnar presentkort till ts för summan, och ser till att det kommer fram.
Bra initiativ!Perfekt, det gör oss alla glada!
en sån här kanske? https://www.clasohlson.com/se/Försv...MIl5We68PJ5wIVCKqaCh2FbAjjEAQYAyABEgLWePD_BwE
Eller denna? https://www.kjell.com/se/produkter/...VCKqaCh2FbAjjEAQYBCABEgLXq_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Jag googlade "spray självförsvar".
Om det ska swishas tar jag gärna nummer i PM och skickar ett bidrag.Jag är inte så himla bra på att stötta så här i skrift, men jag är enpå att organisera, och jag vet att det finns många här som vill hjälpa. Så om du vill så ordnar jag med Bukes hjälp matkassar, presentkort på mataffär eller vad du själv tycker blir bäst. Det enda du behöver göra är att säga ja, om det är okej med dig.
![]()
Jag är medPerfekt, det gör oss alla glada!
Hej alla ❤ .
Ni är så jäkla underbara, jag finner inte ord!!! Jag är pytteliten i maten ska jag kanske säga, jag är en sån som äter max en gång om dagen. .
Jag har loggat in ett par gånger idag men loggat ut direkt igen för jag har inte orkat svara. Skäms lite men orken är verkligen inte stor.. Jag har försökt undvika att gråta ögonen ur mig idag och har mest umgåtts med min älskade häst.
Kram på er!
Lägg orken på hästen, inte på att svara oss, vi förstårHej alla ❤ .
Ni är så jäkla underbara, jag finner inte ord!!! Jag är pytteliten i maten ska jag kanske säga, jag är en sån som äter max en gång om dagen. .
Jag har loggat in ett par gånger idag men loggat ut direkt igen för jag har inte orkat svara. Skäms lite men orken är verkligen inte stor.. Jag har försökt undvika att gråta ögonen ur mig idag och har mest umgåtts med min älskade häst.
Kram på er!
Trissa, jag vet inte hur man skickar PM här. Kan du PMa mig med telefonnr till swish?Jag är inte så himla bra på att stötta så här i skrift, men jag är enpå att organisera, och jag vet att det finns många här som vill hjälpa. Så om du vill så ordnar jag med Bukes hjälp matkassar, presentkort på mataffär eller vad du själv tycker blir bäst. Det enda du behöver göra är att säga ja, om det är okej med dig.
![]()
Klicka på Inkorgen, välj starta en ny konversation, skriv Trissas namn i mottagar-fältetTrissa, jag vet inte hur man skickar PM här. Kan du PMa mig med telefonnr till swish?
Jen80, om jag bara kunde göra mer än att bidra med en slant. Styrkekram!
Inväntar swishnr...Ni som vill swisha: senast klockan 12 idag, sedan går jag till ICA och posten!![]()
Jag kan swisha en slant också.Ni som vill swisha: senast klockan 12 idag, sedan går jag till ICA och posten!![]()