Ska kolla med grannen när hon kommer hem. Borde gå att lösaNog kan vi skramla ihop pengar till er båda så ni tar er dit om du kan lösa det med hunden @Sonic76.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska kolla med grannen när hon kommer hem. Borde gå att lösaNog kan vi skramla ihop pengar till er båda så ni tar er dit om du kan lösa det med hunden @Sonic76.
Och vill TS vara anonym kan ju pengarna gå direkt till dig.Ska kolla med grannen när hon kommer hem. Borde gå att lösa
Går vägen förbi här kan du släppa av vovven här,har gott om plats o fin trädgård som är inhägnad.Ska kolla med grannen när hon kommer hem. Borde gå att lösa
Går vägen förbi här kan du släppa av vovven här,har gott om plats o fin trädgård som är inhägnad.
Ni är helt underbara!!!!!!!!
Busspengar har löst sig...fantastiska @Amanda_F och jag pm ar för fullt. Det är verkligen jättegulligt av Sonic att erbjuda sin hjälp, det uppskattas verkligen. Men det är jättelång väg mellan oss, så det här löser sig ändå. Jag lovar att göra mitt allra bästa för att våga säga hans namn på fredag!!
Helt OT. Grattis!Du kanske kan skriva namnet på en lapp innan som du bara kan räcka fram, om du inte kan säga det?
Jag har hittat numret till brottsofferjouren i min håla nu, ska ringa dit alldeles strax och se vad dom säger..Kan ingen annan ringa åt dig? Om du vågar/vill lämna ut namn/ort så kan jag ringa. Finns brottsofferjouren på din ort?
Jag ska verkligen göra mitt bästa! Lovar!!Du kan!! Jag har varit med om (ungefär) samma sak. Jag ville inte, orkade inte - men det gick. Och den skyldige fick sona sitt straff. Ibland kan man göra saker FAST man inte vågar - man gör det ändå. För att man måste - för sin egen skull framförallt men också för andras skull, som lever i samma värld som den Skyldige.
Kriscentrum var jättetrevliga när vi började prata, men när det sen kom fram att det inte var våld i nära relationer så blev det kalla handen direkt@epi Hör av dig till svenska kyrkan och be om ett samtal med deras diakon, eftersom kriscentrum inte ville ta emot dig (hur kan de inte vilja det?!). Du måste inte ha någon form av kristen tro för att få hjälp av kyrkan.
Den enda vän som vet (och hennes sambo, som skulle vilja slå ihjäl karln..) är hon som mötte upp på sjukhuset och hon jobbar tyvärr vilket hon är enormt ledsen för då hon gärna vill följa med. Får inte ledigt.. Min familj vet ingenting och ska inte få veta heller. Dom har haft nog problem på grund av mig och mitt mående i hela mitt liv så detta är det sista jag vill utsätta dom för.Du har inte någon familjemedlem eller vän som kan vara med dig?
Du ska inte behöva ta dig igenom detta själv men jag tycker det är starkt av dig att du kämpar!!
Jag vågar inte ens skriva namnet... Det enda jag har uppgett för polisen är hans ålder..Du kanske kan skriva namnet på en lapp innan som du bara kan räcka fram, om du inte kan säga det?
Som sagt jag kommer om det behövs vännen ❤❤Jag har hittat numret till brottsofferjouren i min håla nu, ska ringa dit alldeles strax och se vad dom säger..
Jag ska verkligen göra mitt bästa! Lovar!!
Kriscentrum var jättetrevliga när vi började prata, men när det sen kom fram att det inte var våld i nära relationer så blev det kalla handen direkt.
Den enda vän som vet (och hennes sambo, som skulle vilja slå ihjäl karln..) är hon som mötte upp på sjukhuset och hon jobbar tyvärr vilket hon är enormt ledsen för då hon gärna vill följa med. Får inte ledigt.. Min familj vet ingenting och ska inte få veta heller. Dom har haft nog problem på grund av mig och mitt mående i hela mitt liv så detta är det sista jag vill utsätta dom för.
Skriv en lapp! Knyckla sen ihop den, argt, som om du knycklade ihop honom. Den som ska läsa får knyckla upp.Ni är helt underbara!!!!!!!!
Busspengar har löst sig...fantastiska @Amanda_F och jag pm ar för fullt. Det är verkligen jättegulligt av Sonic att erbjuda sin hjälp, det uppskattas verkligen. Men det är jättelång väg mellan oss, så det här löser sig ändå. Jag lovar att göra mitt allra bästa för att våga säga hans namn på fredag!!
Vet din vän om vem han är? Kanske kan hon skriva det på en lapp åt dig som du ger till polisen?Jag vågar inte ens skriva namnet... Det enda jag har uppgett för polisen är hans ålder..
Btw, stort grattis på din dag!
Vi fixar pengar. Även till hundpensionat till dig medan du hjälper TS om det behövs. Bara hojta.Ska kolla med grannen när hon kommer hem. Borde gå att lösa