Bygghandel typTack för bilden! Typ sånt som jag vill fixa också, vart har du köpt hängaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bygghandel typTack för bilden! Typ sånt som jag vill fixa också, vart har du köpt hängaren?
Bygghandel typ![]()
Nu är det några år sedan så jag minns inte men den kostade långt under hundralappen!Inte jättedyr då alltså?
har sett liknande säljas för 10 -15kr styckInte jättedyr då alltså?
Inte jättedyr då alltså?
Naturligtvis håller man sin utrustning ren och torr oavsett var man hänger den, och sadeln skyddas av sadelskyddet.Att förvara blöta/smutsiga/svettiga sadelgjordar ovanpå sadeln kan innebära att det mjuka och ömtåliga sitslädret på sikt torkar och spricker då det blir utsatt för fukt(svett/salt torkar ut lädret) på sådant sätt. Därför är det klart bäst att förvara fuktig utrustning (även schabrak o dyl) borta från sadeln tills det har torkat.
Det slarvas en del med rengöringen och dessutom kan ju en läder- eller bomullsgjord fortfarande vara fuktig direkt efter användning.Naturligtvis håller man sin utrustning ren och torr oavsett var man hänger den, och sadeln skyddas av sadelskyddet.
Det var en sån hängare jag menade! Dessa har man ju till redskap ursprungligen.
Finns på j*ula, b*uh*us, gr*nng***en m.m. Väldigt vanligt förekommande i byggaffärer.
Det är helt okej att skriva ut Jula, Bauhaus, Granngården och alla andra affärsnamn. Det ser bara dumt ut med en massa stjärnor för folk fattar ju ändå vad det ska stå. Enda anledningen till att skriva som du gör är om man inte vill att namnet ska komma upp om någon skulle googla "sadelgjord krok jula" t ex. Annars har det ingen som helst betydelse för bukefalos regler tillåter att man skriver ut namnen.
Inte lätt att veta.
Just därför berättade jag det för digOm du tycker att jag var otrevlig på något sätt så ber jag om ursäkt för det var inte min mening. Jag ville enbart upplysa dig så att du slipper skriva så.
Snyggt! Ska ordna något liknande åt mina sadelgjordar