Hur gamla är småskruttarna?

ÅDI

Trådstartare
Efter att ha smält chocken över att det redan gått ett helt år sedan bananabambi fick sin Alvin börjar jag inse vilken dålig koll jag har på åldrarna på barnen i bildtråden.
Så uppdatera mig! :p
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Min lilla figurerar inte så ofta i senaste bildtråden nu pga av lathet från morsans sida, men han fyller ett år 3 september!

21028719.jpg
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Lovisa, 6½ mån satsar på en karriär som bibliotekarie..

p1000751_13510980.jpg
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Min lilla heter Melvin, är 5 veckor.Denna bild är dock från att han är 5 dgr, måste ladda upp lite nya bilder inser jag.:eek:
hifw9jbccnenfgqmef4u40jjt0viihednpirlmu7c.jpg
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Jag har också pinsamt dålig koll :o

Min Elis är 2 år och tre månader, och Alvin är nyss fyllda ett :laugh:
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Hihi vilken uppsyn :D
Jag som tyckte hon var MYCKET yngre än Elina, så skiljer det inte ens en månad! Koll, jag? Näää....
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Jag känner det samma.... jag fick ju vänta JÄTTTELÄNGE efter att du hade smitit före i kön.... ;)
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Och jag tyckte Amanda var mycket äldre än både Elina och Alice men eftersom hon just blivit 4 månader är hon ju inte så otroligt mycket äldre :p

Nu börjar jag få aningen mer koll, Både Lovisa och Sam var yngre än jag trodde och Vidar lite äldre än jag skulle gissat annars hade jag ganska rätt på resten. :laugh:
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Rasmus blev 9 månader i morse :bump: Lika länge utanför magen som han vart i magen ;)
 
Sv: Hur gamla är småskruttarna?

lite ot men
Du har valt ett väldigt snyggt namn på bebis :D
från en Desiréeare :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 871
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 616
Senast: orkide
·
Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: Lyan
·
Övr. Barn Min dotter har ärvt intelligens från båda föräldrar och än så länge (femte klass) har hon knappt någonsin behövt läsa på inför prov...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 653
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp