Kan också vara så att yngre inte riktigt vågar skriva här.
Jag började läsa här när jag var... 15? kanske. Alla kändes så mogna och självsäkra och bra på att stå upp för sin sak och bita ifrån. Superläskigt tyckte jag.
När jag var 16 eller 17 ish vågade jag skriva för första gången (annat nick) då jag var orolig för ett par hästar jag tog hand om på sommaren där ägaren inte alls skötte dem som man ska. Trasiga hovar, ganska smala, en av hästarna kunde ibland bara falla ihop från stillastående och hade problem med balansen i sluttningar men ingen veterinär kontaktades osv.
Jag sågades jäms med fotknölarna och fick höra att jag var ung och dum i hela huvudet och hur kan jag en tänka tanken att skriva om någon annans hästar, jag måste ju vara en hemsk människa...
Sen tog det många år innan jag vågade skaffa nytt nick och skriva något.
I många år aktade jag mig noga för vissa trådar och underforum för jag ville inte uppleva det där igen. Först för några år sedan känner jag mig helt okej med att skriva som jag vill överallt

I dag kan jag känna att det som skrevs till mig första gången jag vågade mig på att skriva var vansinnigt märkligt.