Bukefalos 28 år!

Hur gör du med håret när du tävlar dressyr?

Sv: Hur gör du med håret när du tävlar dressyr?

ja har halvlångt, lite uppklippt hår. på tävling har ja alltid EN fläta, för att de inte ska speta så använder ja alltid hårspännen och mängder av hår spray, detta är även att rekomendera på era pollars knoppar om ni som ja har en som skakar sig mkt:P

innan körde ja med hårnär och knopp med ja tyckte inte de kändes så snyggt så vi bytte de mot flätan vilket många verkar tycka om tex en överdommare kom fram till mig och tyckte att mitt hår va väldigt snyggt uppsatt:) något att rekomendera alltså....
 
Sv: Hur gör du med håret när du tävlar dressyr?

Jag sätter alltid upp håret i en låg hästsvans sen vänder jag upp den mot huvudet å sätter på mig hjälmen. Då syns inte håret och det är ingen risk att det åker fram framför ögonen..:)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
11 499
Western Snor ämnet från Tävlingsforumet, eftersom jag vill rikta in mig på endast westernryttare :d Så! Hur tycker ni man skall ha håret på...
Svar
18
· Visningar
1 652
Senast: Lenita
·
N
Tävling Nu är det snart dags för mig och hästen att göra nypremiär på tävlingsbanorna :) Men jag klurar på vad jag gör av mitt hår då... På...
2
Svar
20
· Visningar
3 856
Senast: benny_H
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp