Bukefalos 28 år!

Hur hanterar man att exet har skaffat ny?

Nej, det är du verkligen inte!! Lägg av. Sånt gör man för att vara snäll, inte för man vill ha någonting tillbaka.

Det är ju ingen idé att någon läser innan revideringen med det jag vet måste ändras är gjord. Det är i och för sig snart klart, men innan dess är det helt enkelt a waste of time att läsa den. Bättre att läsa den såsom jag tänkt skicka in den för det är ju då man behöver åsikter. Nu vet jag examinatorns åsikter och rättar det samt uppdaterar lagstiftningen för nog fan hann det komma ny lagstiftning på området efter att jag lämnade in sist.
Jag KÄNNER inte skuld mot dig, men jag hjälper dig väldigt gärna.
 
Det där är ju rätt standard.
När exet skaffar en ny , det är då det verkliga avslutet kommer.
Sålänge exet är singel är det tillgängligt ,även om man inte vill ha det.

Jag har varit med om det där själv fast motsatt.
Jag var vän med mitt ex under tiden jag var singel, det fungerade jättebra, vi tog promenader, tränade hund, åkte till Ullared osv.
Men när jag sedan träffade en ny kille blev exet förkrossad ,galen ,började bråka vilket inte alls var likt honom.
Jag försökte fortsätta vänskapen, men det är två år sedan vi träffades nu jag och exet.
 
Jag tänker också spontant att du inte riktigt gjort slut ordentligt och att du definitivt fortfarande är tillsammans med hans familj.
Förstår att det känns jobbigt! :(

Vill ändå säga vilken otroligt fin kontakt du verkar ha med hans föräldrar.
Ur "svärmors-perspektivet" låter det som rena drömmen. :love:

Har aldrig varit i närheten av något sånt.....skulle jag just skriva, men kom på att jag gillar min pappas nya fru och hennes vuxna barn med familjer jättemycket. :love:
Vi har inte träffats särskilt mycket men ändå har det verkligen klickat och vi (vuxna barnen med sambo) har gjort planer på att träffas själva osv......

Jag skulle bli alldeles förkrossad om pappa och frun skilde sig (vilket jag ser som ganska liten risk).

Det är svårt det där att göra avslut.
Jag har inget bra råd, men hoppas det blir ok för dig i alla fall. :heart
 
Och där var uppsatsen inlämnad! Nu får det bära eller brista känner jag. Ingen har läst den mer än mig, men jag tänker att ingen har så höga krav på mig själv som jag själv har. Och kursansvarig är av typen som tycker att man ska evaluera och ge sig själv betyg, istället för att lärarna ska göra det, så jag antar att eftersom jag lyckats ta mig såhär långt i utbildningen är jag tillräckligt inrättad i ledet för att själv kunna avgöra om jag kan skicka in uppsatsen eller inte.

Nu är det jul och imorgon kan jag lalla runt i stallet halva dagen utan att få dåligt samvete!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 292
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 171
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 626
Senast: Nixehen
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 870
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp