Hur hittar man Hästutställningar?

B

BeatriceH

(snälla, flytta denna tråd rätt om den inte passar in här)

Jag älskar att titta på hästar, alla raser, och undrar därför hur man gör för att hitta ev. hästutställningar i närheten där man bor. Själv bor jag i stockholmsområdet. Finns det någon sammordning där man kan se alla rasers utställningstilfällen?
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Du får gå in på olika avelsföreningars hemsidor och titta efter vilka evenemang de har.

Först går du in på moderföreningarna, t ex ASVH eller ASRP, och där kan du hitta lokalföreningarna och se vad de har för utställningar.
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Alla avelsvärdegrundande ponnyutställningar bör gå att hitta i kalendern på SPAFs webplats.
Dessa plus de flesta icke ponnyrasers utställningar borde du kunna hitta på SHs webplats.
Halvblodens evenemang hittar du på ASVHs sida
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Såg att tråden var gammal, men jag vill veta samma sak. Jag har en ras som är liten och där det inte ordnas rasspecifika utställningar, i vart fall inga officiella. Jag vill visa min hingst och antar det bör göras på en av dessa "öppna för alla raser"- utställningar. Men var hittar jag dem?
 
Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Vad är det för ras? Många ponnyavelsföreningar anordnar utställningar för alla raser.
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 733
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 925
Senast: hundtant
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
943
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp