Hur kommer man över Det?

annie_cool

Trådstartare
Hur kommer man över ett våldtäktsförsök? Detta hände för sedan men det är svårt att komma över det. Hänsdelsen är anmäld.

Hur kommer man över ett våldtäktsförsök? Detta hände för sedan men det är svårt att komma över det. Hänsdelsen är anmäld.

Bra att du anmälde och jag beklagar verkligen att det ens skedde. Säger som @tanten att prata med någon. Sedan, klyschigt men sant, så läker tiden alla (de flesta) sår:heart

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 273
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Hur gör man, kontaktar jag själv försäkringskassan eller gör min arbetsgivare det och hur fungerar det med karensdag om jag sjukanmäler...
Svar
2
· Visningar
305
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka