Hur konverterar jag .jfjf till .jpg?

Bukefalos 30 år!

Ramona

Trådstartare
Jag sitter och försöker regga ett föl hos AQHA och blir så förbannad så jag tror jag kokar. :eek::p Alla mina bilder på mobilen är visst .jfif och jag behöver de in .jpeg för att kunna ladda upp. Tyvärr har jag inget bildredigeringsprogram på jobbet och jag behöver få detta gjort under natten. Försökte googla, men hittade ingen gratis online-tjänst. Men det måste väl finnas ett smidigare sätt?

Vad gör jag?

Jag sitter och försöker regga ett föl hos AQHA och blir så förbannad så jag tror jag kokar. :eek::p Alla mina bilder på mobilen är visst .jfif och jag behöver de in .jpeg för att kunna ladda upp. Tyvärr har jag inget bildredigeringsprogram på jobbet och jag behöver få detta gjort under natten. Försökte googla, men hittade ingen gratis online-tjänst. Men det måste väl finnas ett smidigare sätt?

Vad gör jag?

Antar att du menar .jfif och inte .jfjf? Har du provat att bara byta ändelsen?

Testa det här annars: https://www.freeconvert.com/sv/jfif-to-jpg

Kan du ladda upp den som en privat bild på tex fb på mobilen och sen spara ner den därifrån eller ta en screenshot på datorn?
Jag testade att skicka bilderna på Messenger till en vän och sen spara om dem, men det hjälpte inte.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka