Hur länge kan jag få studiemedel?

BuenoBull

Trådstartare
Jag ska börja plugga till hösten och behöver läsa upp några ämnen på gymnasienivå innan jag ansöker till högskola. På CSN:s hemsida står det att jag kan få studiemedel som längst i 80 veckor på gymnasienivå om jag har treårig gymnasieutbildning. Därtill kan jag få studiemedel som längst för 240 veckor på högskolenivå. Dessa två räknas separat, väl?

Nu när jag skriver känns det ju självklart, men man kan väl aldrig vara för säker :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 519
Senast: Fiorano
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 180
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Här sitter jag och vet varken ut eller in, är så ledsen och letar desperat efter en lösning eftersom jag precis har fått veta att jag...
Svar
13
· Visningar
1 457
Senast: Rhodugune
·
Skola & Jobb Hej! Undrar om någon har erfarenhet av att plugga upp och läsa till ämnen från gymnasiet? Jag har inte värdelösa betyg men behöver...
Svar
15
· Visningar
1 010
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp