Hur lång tid att få resultat av cellprov?

Ca 4 veckor har jag för mig de sa till mig, vilket nog stämde. Kontroll i slutet av jan och fick hem brevet förra veckan. Skåne.
 
Jag fick dåligt besked via brev ca åtta veckor efter provet i Västra Götaland. Själva borttagningen genomfördes till slut ett år efter första provtillfället... så inte rullade det snabbt inte (sen strulade det lite extra mycket med just mig men ändå).
Herregud! Det är ju skitlänge! Jag fick andragradens förändringar och det tog kanske 3 månader eller så från andra provet hos gyn tills att de var väck.
 
Att det tar tid vid screening spelar väl inte så stor roll? Provtagningarna blir ju ändå med samma intervall.
 
Herregud! Det är ju skitlänge! Jag fick andragradens förändringar och det tog kanske 3 månader eller så från andra provet hos gyn tills att de var väck.

Ja, det var jag inte så imponerad av :meh: Men jag tror som sagt att jag råkade bli ett extremfall och att det vanligtvis går snabbare.
 
De gånger jag gjort har det varit hör du inget inom två veckor är allt normalt.
Aldrig fått något brev.
 
Här har det tagit ca 4-5 veckor innan jag fått brev. Nu senast så fick jag brev i slutet av förra veckan med information om att de vill behandla mina cellförändringar. Jag har fått tid redan om tre veckor.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 502
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 106
Senast: Skjøldur
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 971
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 278

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp