hur lång tid bör medryttaren få på sig?

Sv: hur lång tid bör medryttaren få på sig?

Håller med. Det känns som att hästen är trygg med medryttaren.
TS ska väl vara glad att hästen blivit så stabil?

Och angående "säkerhetsknutar".

Finns det NÅGON som kan dra upp en säkerhetsknut som blivit hårt åtdragen? :confused:

Om ja är glad?? Skojar du?? Hästen är för övrigt lugn med mig nu med. Är super glad att jag fått tillbaka känslan av att det är kul att åka till stallet! Och att medryttaren är lugn. Det är jag super glad över!!
Och jag har alltid fått upp säkerhetsknutarna. Kanske skulle ta och köpa såna säkerhets hakar eller såna.. Ifall ifall
 
Sv: hur lång tid bör medryttaren få på sig?

Men om du är glad och hästen är glad vad är då problemet? Att ryttaren har en taskig sits? Ta dit en tränare, eller var hennes tränare en lektion. Lätt fixat.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 021
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 351
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Coras star
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 133
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp